آفتاب
دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم

کرار: داور می‌توانست سه پنالتی برای ما بگیرد / شرایط نفت بهتر می‌شود

کرار: داور می‌توانست سه پنالتی برای ما بگیرد / شرایط نفت بهتر می‌شود

هافبک عراقی نفت آبادان درباره عملکرد داوری دیدار مقابل پیکان تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کرار جاسم هافبک عراقی نفت آبادان از عملکرد داور تیمش در دیدار مقابل پیکان شاکی است و اعتقاد دارد داوری در لیگ ایران ضعیف است. با کرار درخصوص اتفاقات حاشیه‌ای این بازی و دعوت دوباره به تیم ملی صحبت کردیم.

درخصوص شکست مقابل پیکان صحبت کن؟

حق ما در این بازی، باخت نبود. فکر می‌کنم داور بازی باعث شد که ما شکست بخوریم. یک پنالتی مسلم را برای تیم ما نگرفت. او با تصمیمات اشتباهی که داشت، باعث شد روند بازی عوض شود و تمرکز نفت هم به هم بخورد.

اما اعلام شد اعتراض‌های مداوم تو به داور باعث شده که بازی به جنجال کشیده شود؟

اعتراضی به داور نکردم. فقط به او گفتم چرا پنالتی ما را نمی‌گیری و او هم به من کارت زرد داد و همین باعث شد که تماشاگران ناراحت شوند. واقعا نمی‌دانم چه بگویم. داوران اشتباهات مسلمی را علیه تیم ما انجام می‌دهند اما هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد. همین بازی با پیکان، داور می‌توانست 3 پنالتی برای ما بگیرد.

فکر می‌کنی چرا داوران رابطه خوبی با تو ندارند؟

برای خودم هم سوال است که چرا چنین اتفاقی می‌افتد. داوران به من می‌گویند خودت را الکی روی زمین ننداز. من چند سال است که در فوتبال ایران حضور دارم و زبان فارسی را می‌فهمم. واقعا این اتفاقات ناراحتم می‌کند. فکر می‌کنم سطح داوری ایران خیلی خوب نیست و داوران اشتباهات تاثیرگذاری دارند. ما از داوران چیز خاصی نمی‌خواهیم فقط می‌خواهیم که حق را پایمال نکنند. امیدوارم مسئولین تیم ما این موضوع را پیگیری کنند تا بیش از این امتیازات را از دست ندهیم. از دست دادن این امتیازات در آینده، قطعا به ضرر تیم ما خواهد بود.

اما تماشاگران شما هم کمک داور بازی را با سنگ زدند.

من این صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که چنین اتفاقی افتاده است. امیدوارم در آینده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

خبری آمد که به تیم ملی عراق هم دعوت شده‌اید.

من این موضوع را از طریق رسانه‌ها متوجه شده‌‌ام و هنوز به صورت رسمی از من برای حضور در تیم ملی دعوت نشده است و من دوست دارم در تیم ملی کشورم بازی کنم و دوباره خاطرات خوبم را تکرار کنم.

نفت آبادان در چند بازی اول امتیازات زیادی را از دست داده است.

مطمئن باشید شرایط تیم ما بهتر خواهد شد. سرجیو مربی تیم ما، کارش را بلد است و از این پس تلاش خواهیم کرد که در بازی‌ها بهتر ظاهر شویم.

کد N1964241

وبگردی