آفتاب

رونمایی از دو گوشی میان رده سامسونگ

رونمایی از دو گوشی میان رده سامسونگ

شرکت سامسونگ از دو گوشی میان رده خود به نام های گالکسی اس ۴ پلاس و جی ۶ پلاس رونمایی کرده است که هر دو مجهز به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسین ایج، گوشی های مذکور در سه رنگ قرمز، سیاه و آبی عرضه شده و در مقایسه با گوشی های قبلی بخش بیشتری از قاب جلویی آنها به نمایشگر اختصاص یافته، به گونه ای که بدون افزایش ابعاد گوشی شاهد بزرگ شدن ۱۵ درصدی نمایشگر هستیم.

استفاده از فناوری صوتی دالبی اتمز برای پخش ۳۶۰ درجه صدا از جمله دیگر مزایای این دو گوشی است. البته گوشی جی ۶ پلاس دارای حسگر اثر انگشت نیز هست. هر دو گوشی دارای قابلیت تازه ای به نام Emotify هستند که شخصی سازی پیام های ارسالی و آواتارها را ممکن می کند.

Galaxy J۶ Plus دارای دوربین دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی همراه با فلاش در جلو است. اما گوشی Galaxy J۴ Plus دارای دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلو است.

امکان نصب کارت حافظه، پردازنده Snapdragon ۴۲۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه برای Galaxy J۶ Plus و ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه برای Galaxy J۴ Plus از جمله ویژگی های این دو گوشی است. هر دو گوشی مجهز به سیستم عامل Android Oreo هستند. قیمت این دو گوشی به ترتیب ۲۲۰ و ۱۵۰ دلار است.

کد N1964125

وبگردی