آفتاب

سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم ورزشی منصوب شد

سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم ورزشی منصوب شد

طی حکمی از سوی سرپرست پژوهشگاه علوم ورزشی، سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی شریف نژاد سرپرست پژوهشگاه علوم ورزشی طی حکمی دکتر علی کاشی را به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه علوم ورزشی منصوب کرد.

دکتر علی کاشی مدرک دکترای تخصصی در رشتۀ رشد و تکامل و یادگیری حرکتی (رفتار حرکتی) از دانشگاه تهران و فلوشیپ تخصصی تربیت‌بدنی برای افراد کم‌توان ذهنی در محیط آموزش فراگیر از دانشگاه فورو ایتالیکو (دانشگاه ملی ورزش ایتالیا) و دانشگاه ساپینزا از کشور ایتالیا دارد.

وی بیش از سه سال مدیر آموزش های تخصصی و تحصیلات تکمیلی و نزدیک به یک سال مدیر پژوهش و تحقیقات کاربردی پژوهشگاه بوده و نزدیک به ده سال سابقه همکاری با پژوهشگاه دارند.

کاشی در حال حاضر علاوه بر فعالیت در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به عنوان عضو هیات علمی، دبیر کل المپیک ویژه ایران نیز است. 

وی از سال ۱۳۸۷، در حیطه ای تخصصی، طراحی برنامۀ تمرین ورزشی برای توان‌بخشی جسمی و ذهنی افراد کم‌توان ذهنی را دنبال می‌کند.

کاشی درحال ‌حاضر در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وابسته‌ به وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری به‌عنوان عضو هیات‌علمی تمام‌وقت در زمینه‌ی شیوه‌های نوین توان‌بخشی افراد کم‌توان با اختلالات مختلف همانند سندرم داون، اختلال طیف اوتیسم، بیش‌فعالی ‌نقص توجه و افراد کم‌توان ذهنی به پژوهش مشغول است.

وی عضو بنیاد ملی نخبگان، مؤلف برتر دو دوره جشنواره‌ی کتاب سال دانشجویی در سال ۱۳۸۹ و ۱۳۹۳ در حوزه علوم‌انسانی و اجتماعی (کتاب مواد نیروزا؛ یافته ها تاثیرات، مضرات و کتاب توانبخشی در سندرم داون با رویکرد فعالیت بدنی) و دبیر علمی دو همایش ملی بوده است.

انتهای پیام

کد N1963696

وبگردی