آفتاب

مصدومیت ۱۹ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در سنندج

مصدومیت ۱۹ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در سنندج

مدیرعامل هلال احمر کردستان از مصدومیت ۱۹مسافر به دلیل واژگونی مینی‌بوس در محور سنندج - مریوان خبر داد.

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در ارتباط با جزئیات واژگونی مینی‌بوس در محور سنندج به مریوان اظهار کرد: این حادثه ساعت 8:30 دقیقه صبح امروز در هفت کیلومتری شهر شویشه در محور سنندج مریوان به وقوع پیوسته است و در اثر آن 19 مسافر دچار آسیب شدند. 

وی با اشاره به حضور سریع تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در محل حادثه افزود: در این حادثه سه تیم عملیاتی با بهره‌گیری از دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات در کمترین زمان ممکن از دو پایگاه شویشه و مرکز اداری سنندج به محل اعزام شدند و به امدادرسانی به مصدومان حادثه پرداختند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان خاطرنشان کرد: عملیات رهاسازی مصدومان توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر انجام و مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و اورژانس به بیمارستان کوثر سنندج انتقال پیدا کردند. 

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش رفت و آمد فرهنگیان و تردد دانش آموزان بین جاده‌های فرعی و همچنین حجم بالای تردد جاده‌های مریوان به خاطر مرزی بودن، رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کنند و نظارت در این جاده‌ها نیز بیشتر شود.

انتهای پیام

کد N1963595

وبگردی