آفتاب

سپاهان بیشتر از یک نیم فصل گل زده است

سپاهان بیشتر از یک نیم فصل گل زده است

سپاهان با 15 گل زده در 7 بازی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته در دیدار با فولاد خوزستان با نتیجه پر گل 3-1 به پیروزی رسید تا علاوه بر کسب 3 امتیاز و صعود به رتبه دوم جدول، با 15 گل زده در پایان هفته هفتم بهترین آمار را در لیگ داشته باشد و از تمام تیم‌های فصل گذشته هم در این مقطع عملکرد بهتری داشته باشد.

اگرچه هنوز 5 بازی از هفته هفتم برگزار نشده است ولی با توجه به اختلاف 6 گله سپاهان با نزدیک‌ترین رقیبش یعنی پدیده، بعید به نظر می‌رسد تیمی بتواند در پایان هفته کنونی به این آمار دست پیدا کند و شاگردان قلعه‌نویی بهترین آمار را در پایان این هفته خواهند داشت.

این آمار در پایان هفته هفتم فصل قبل هم توسط تیمی به ثبت نرسیده بود و فصل گذشته پارس جم، پدیده و ذوب آهن با 14 گل و پرسپولیس با 13 گل بهترین آمار را در پایان هفته هفتم به ثبت رسانده بودند.

نکته جالب تفاوت آشکار سپاهان با عملکرد موقعیت مشابه فصل گذشته خودش است.

سپاهان در پایان 7 بازی تنها 6 گل به ثمر رسانده بود و با 10 گل خورده در رتبه دوازدهم جدول جای گرفته بود. در حالیکه این تیم در پایان نیم فصل نخست رقابت‌ها تنها 14 گل به ثمر رسانده بود و آمار هفت هفته ابتدایی فصل کنونی این تیم از آمار نیم فصل لیگ قبلی هم بیشتر است.

نکته حائز اهمیت در این میان تقسیم این 15 گل بین بازیکنان  مختلف است به طوریکه هیچ کدام اختلاف فاحشی با سایر نفرات ندارند و نمی‌توان گلزنی سپاهان را به مهارت فردی مهاجم خاصی نسبت داد.

شهباززاده و انصاری مهاجم هر دو 3 گله هستند. کی‌روش استنلی، مهرداد محمدی، محمد ایران‌پوریان و عزت‌اله پورقاز هم 2 گله های سپاهان هستند.

سعید آقایی هم یک گل برای سپاهان به ثمر رسانده است.

بدین ترتیب 15 گل سپاهان توسط 7 بازیکن به ثمر رسیده است که نشان از پراکندگی گلزنان این تیم دارد.

 

کد N1963383

وبگردی