آفتاب

برگزاری سوگواره "مَحرَم مُحرّم"

برگزاری سوگواره "مَحرَم مُحرّم"

مدیر مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری سوگواره «مَحرَم مُحرّم» در استان خبر داد.

امین آزادبخت در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری هفتمین دوره سوگواره فرهنگی -هنری «مَحرَم مُحرّم» در استان لرستان خبر داد و گفت: این جشنواره فرهنگی و هنری در سه بخش عکس، پوسترهای دیجیتالی و شعر برگزار خواهد شد.

وی در تشریح جزئیات محورها و بخش‌های این سوگواره، تصریح کرد: بخش عکس این جشنواره با موضوع آیین‌های عزاداری مردم لرستان در ماه محرّم، بخش پوسترهای دیجیتالی با محور محرّم در لرستان و بخش شعر نیز مشتمل بر زبان‌های بومی لرستان خواهد بود.

آزادبخت مهلت ارسال آثار را تا ۲۵ مهرماه امسال اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این برنامه می‌توانند آثار از طریق آی‌دی تلگرام و یا ایمیل mahramemoharam @ یا [email protected] ارسال کنند.

مدیر مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاد دانشگاهی لرستان با تشریح شرایط شرکت در این سوگواره عنوان کرد: عکس‌های ارسالی باید حتماً از مراسم عزاداری امسال باشد و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۱۰ عکس را به دبیرخانه ارسال کند. این در حالی‌است که در بخش پوستر هر شرکت‌کننده می‌تواند ۱۰ اثر را به دبیرخانه ارسال کند و در بخش شعر قالب اشعار آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه ارسال کند.

وی با اشاره به این‌که جوایز نفرات برتر بخش سه میلیون ریال همراه با تقدیرنامه خواهد بود، افزود: نفرات دوم نفر دوم در هر بخش جایره دو میلیون ریالی همراه با تقدیرنامه و نفرات سوم در تمام بخش‌ها نیز هدیه یک میلیون ریالی به همراه تقدیرنامه دریافت خواهند کرد.


انتهای پیام

کد N1962144

وبگردی