آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از اسلواکی؛

یوسف حسینوند به مرحله رده‌بندی راه یافت/ حذف فروزنده و دادخواه

یوسف حسینوند به مرحله رده‌بندی راه یافت/ حذف فروزنده و دادخواه

پیکارهای شانس مجدد پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان با حذف دو نمانیده کشورمان و صعود یوسف حسینوند به مرحله رده‎بندی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر از اسلواکی، در ادامه پیکارهای پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر ترناوا کشور اسلواکی در جریان است، فرنگی‌کاران گروه بازنده ها به مصاف هم رفتند تا در صورت پیروزی به دیدار رده بندی برسند.

در همین راستا در وزن ۹۷ کیلوگرم وحید دادخواه در دیدار شانس مجدد به مصاف آرتور سارگسیان از روسیه رفت و با شکست ۹ بر صفر از دور رقابتها حذف شد. وی روز گذشته در دور اول مقابل ساوولاینن از فنلاند با نتیجه ۵ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم یوسف حسینوند در این گروه به مصاف بکینوف از قزاقستان رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دیدار بعدی در گروه شانس مجدد برابر هان از کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به رده بندی رفت. وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف السید از مصر خواهد رفت. حسینوند روز گذشته در دور نخست مقابل محمود بخشیلوف از ازبکستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم هم حسین فروزنده امروز در گروه بازنده ها به مصاف استفان تاکاس از مجارستان ۳ بر ۲ شکست خورد و از گردونه رقابتها حذف شد. وی روز گذشته در مبارزه نخست با نتیجه ۸ بر ۳ کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد. در دور دوم سانجیت از هند را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و در دور سوم مقابل الکساندر کوماروف از روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به گروه بازنده ها رفت.

پیکارهای رده بندی و فینال پنج وزن دوم امشب برگزار می شود.

کد N1962044

وبگردی