آفتاب

مطالبات صنفی و محلی را نباید سیاسی کرد

مطالبات صنفی و محلی را نباید سیاسی کرد

یک عضو کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی گفت: نباید یک موضوع صنفی و یک مطالبه محلی را با یک موضوع سیاسی خلط کنند باید این گروه از مطالبات از راه خود پیگیری شوند.

هادی شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ درباه ادعای دستگاه اطلاعاتی بلژیک مبنی بر بمب‌گذاری یک دیپلمات در گردهمایی منافقین گفت: آقای ظریف در این خصوص واکنش نشان دادند و حرف منطقی در این جریان، فرمایشات وزیرامورخارجه کشورمان است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: جمهوری اسلامی اساسا با هرگونه اقدامات اینچنینی (تروریستی) در هرجای دنیا مخالف است. 

وی تاکید کرد: این سازمان منافقین هستند که یک سازمان تروریستی به حساب می‌آید، آنها هفده هزار نفر از انسان‌های بیگانه مانند افراد سالخورده، دانش آموزان ، مردم عادی کوچه و بازار را به شهادت رساندند.

شوشتری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که مسئولان باید چه کاری انجام دهند که عده‌ای از مطالبات مردم سوءاستفاده نکنند و آن‌ها را به ناآرامی نکشند،‌ عنوان کرد:  مطالبات مردم از دولت و دستگاه‌های اجرایی کاملا مشخص و معین است. 

وی با تاکید بر این نکته که مطالبات مردم روزمره و اغلب صنفی است، گفت: البته مردم هم باید مراقب باشند در بیان مطالباتشان عده‌ای سوءاستفاده نکنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات باید از مجاری قانونی صورت گیرد و از طریق کانال‌های درست مطرح شود و افرادی هم که به نوعی مدیریت این مطالبات را برعهده دارند باید مراقبت کنند که دیگران سوء استفاده نکند.

وی ادامه داد: نباید یک موضوع صنفی و یک مطالبه محلی را با یک موضوع سیاسی خلط کنند باید این گروه از مطالبات از راه خود پیگیری شوند.

کد N1961929

وبگردی