آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از اسلواکی؛

حسین‌زاده: سطح پیکارهای جهانی امسال فراتر از انتظارات ما بود

حسین‌زاده: سطح پیکارهای جهانی امسال فراتر از انتظارات ما بود

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران گفت: نتایجی که در پنج وزن نخست رقم خورد توانست انتظارات کادر فنی را در اولین روز رقابتهای جهانی بر آورده کند.

حسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر از اسلواکی در آستانه برگزاری دیدارهای فینال سه نماینده ایران در رقابتهای جهانی جوانان گفت: خوشبختانه تا این مرحله از پیکارهای جهانی توانستیم به نتایج قابل قبولی برسیم. البته هنوز فینالیست های ما به میدان نرفتند که آرزو می کنم آنها هم تا پایان راه، بدون شکست باشند و در نهایت مدال طلای رقابتهای جهانی را کسب کنند.

وی تصریح کرد: بچه های ما از مسابقات جام شاهد استارت زدند و تمرینات و اردوهای متعددی را پشت سر گذاشتند تا امروز در رقابتهای جهانی به میدان بروند.

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران ادامه داد: سطح رقابتهای روز نخست بسیار بالا بود و ما به هیچ عنوان فکر نمی کردیم برخی از کشورها حتی به نیمه نهایی هم برسند اما دیدیم که فاصله رقبا در این دوره از مسابقات جهانی با یکدیگر بسیار کم است و به همین دلیل پیکارهای سنگین و حساسی را شاهد هستیم. کشورهای اروپایی به عنوان مدعیان اصلی رقابتهای جهانی کشتی فرنگی با تمام توان پای به این مسابقات گذاشته اند و طبیعتا کار ما را برای تکرار قهرمانی جهان بسیار سخت تر کرده اند.

حسین زاده در پایان گفت: موفقیت های کشتی فرنگی ایران در سطح جهان و المپیک باعث شده تا نه تنها انتظارات از ما بسیار بالا برود بلکه حریفان هم با توانایی و برنامه جدی تری به مصاف ملی پوشان ما آمده اند و به نوعی شکست دادن بچه های ما را سخت ترین راه برای رسیدن به قهرمانی می دانند.

در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان که در شهر ترنوا کشور اسلواکی در حال برگزاری است، پویا ناصر پور در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و بهرام معروف خانی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها حضور دارد.

مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال فرنگی کاران پنج وزن نخست عصر امروز سه شنبه برگزار می شود.

کد N1961512

وبگردی