آفتاب

اعلام جزییات علت حادثه تصادف یک دستگاه تریلی حامل سوخت و اتوبوس تهران_کرمان

اعلام جزییات علت حادثه تصادف یک دستگاه تریلی حامل سوخت و اتوبوس تهران_کرمان

رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه علت حادثه برخورد دستگاه اتوبوس و تریلی حامل سوخت در دست بررسی گفت: احتمالا تغییر جهت ناگهانی تریلی و قرارگیری در مسیر اتوبوس علت حادثه بوده است.

سردار محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره علت حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی حامل گازوئیل که شب گذشته اتفاق افتاده است، گفت: در ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته در کیلومتر ۱۲ آزادراه نطنز یک دستگاه تریلی حامل گازوئیل با یک دستگاه اتوبوس حامل ۳۷ مسافر برخورد می‌کند که در پی این حادثه اتوبوس و تانکر دچار حریق شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه 19 نفر جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: تیم ویژه پلیس راه راهور ناجا به محل حادثه اعزام و در حال بررسی علت حادثه است.

رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه دو علت برای حادثه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برخورد این دو وسیله نقلیه رخ به رخ نبوده و این دو سیله هم‌مسیر بوده‌اند بنابراین یک احتمال وجود دارد که اتوبوس از عقب با تریلی برخورد کرده باشد.

سردار حمیدی با اشاره به دیگر احتمال علت وقوع این حادثه گفت: احتمالا تغییر جهت ناگهانی تریلی و قرارگیری در مسیر اتوبوس علت حادثه بوده اما علت قطعی حادثه در دست بررسی است و بزودی اعلام می‌شود.

کد N1961105

وبگردی