آفتاب
رویای سوپراستار انگلیسی؛

«بکام» هر دو را با هم می‎‏خواهد/ «مسی» و «رونالدو» در یک تیم

«بکام» هر دو را با هم می‎‏خواهد/ «مسی» و «رونالدو» در یک تیم

دیوید بکام که در لیگ امریکا تیم تاسیس کرده رویای جذب لیونل مسی و کریس رونالدو به طور همزمان را دارد تا بتواند از هر دوی آن‌ها با هم بازی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی مربوط به علاقه سوپراستار انگلیسی برای جذب ستاره بارسا نوشته با وجود این که اینتر میامی، تیمی که بکام در امریکا تاسیس کرده، تا سال ۲۰۲۰ در رقابت‌های لیگ فوتبال امریکا، ام ال اس، بازی نخواهد کرد، دیوید بکام، مالک این تیم یک رویا در سر دارد و آن هم جذب لیونل مسی از بارسلونا است.

این تیم هنوز هیچ مربی‌ای ندارد، استادیومی هم ندارد، اما این باعث نمی‌شود که سوپراستار انگلیسی درباره تیمش رویاپردازی نکند. پیش از این روزنامه تایمز نوشته بود دیوید بکام قصد دارد تا دو سال دیگر برای جذب فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تلاش کند، در آن زمان مسی ۳۳ ساله خواهد شد و به دورانی می‌رسد که تنها یک سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با بارسلونا باقی خواهد ماند.

در نتیجه زمانی است که مسی باید درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. خود مسی همواره گفته دوست دارد در بارسلونا بازی کند و فوتبالش را در آرژانتین به پایان ببرد. اما مشخص نیست که باشگاه اسپانیایی هم او را بخواهد یا نه.

پیش از این گفته می‌شد بکام قصد جذب رونالدو را هم دارد و جالب اینجاست رونالدو هم دو سال دیگر به سال پایانی قراردادش با یووه خواهد رسید. شاید رویای سوپراستار انگلیسی به کار گرفتن ورژن مسن دو بازیکن برتر دنیا در تیمش در امریکا باشد و شاید هم بتواند رویایش را عملی کند.

کد N1960982

وبگردی