آفتاب

پیام تبریک سرپرست سازمان اورژانس به مناسبت روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس

پیام تبریک سرپرست سازمان اورژانس به مناسبت روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس

همشهری آنلاین: سرپرست سازمان اورژانس کشور بمناسبت روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور به مناسبت روز ملی «فوریت‎های پزشکی و اورژانس» پیام صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا"

همکاران جهادگر و گرانقدر سازمان اورژانس کشور

با سلام واحترام

به لطف و عنایت خداوند متعال وتحت مدیریت وزیری جهادگر و پرتلاش ودلسوز وخادم ملت عزیز و شریف میهن اسلامیمان به بهانه چهل و سومین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ به تکریم وتمجید اراده‌های استواری برمی‌خیزیم که وجودشان برای سلامت جامعه یک نعمت الهی است و برکات خدمتشان برای همیشه در ذهن مردم مهربان وقدرشناسمان ماندگار خواهد بود. برخود می‌بالیم که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه‌ی توانایی و دانایی توشه گرفته ازدین مبین اسلام ، عِرق ملّی وحس نوع دوستی در سودای تأمین سلامت انسان‌ها همّت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌نمایند. و از این‌که با سعه‌ی صدر و حُسن خلق و به پشتوانه‌ی دانش روز با همّت و تلاش جدی و با مهارت و دقّت نظر نسبت به مداوا در نهایت فرهیختگی و هوشمندی اهتمام ورزیده اید بی‌نهایت متشکرم.

بی‌شک تلاش صادقانه، عشق‌ورزی به انسان‌ها و بهره مندی از علم و مهارت از سرمایه‌های ارزشمند یک تکنسین سازمان اورژانس کشور است ودر شرایط کنونی با افزایش سوانح ، حوادث و بلایا بیش از هر زمان دیگر نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبت‌های پیش بیمارستانی احساس می‌شود .شما تلاشگران عرصه فوریت‌های پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضرشده وحاضر می شوید و حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرید که خود نشان از اهمیت والای خدمت ارزشمندتان و جایگاه رفیع اورژانس ۱۱۵ می‌باشد .لذا لازم است برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت ، همواره خود را به دانش روز ، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات ، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را برای مددجویانمان به ارمغان آوریم . بدیهی است کوشش جهادگرانه شما عزیزان در این عرصه موجب پیشرفت روزافزون و شکوفایی این جلودار عرصه خدمت سلامت به مردم عزیزمان بوده است.

در کمال ادب و ارادت از زحمات خالصانه و ماهرانه‌ی وبدون انتظارات مادی شما نهایت تقدیر و تشکر را دارم. امید است با استعانت از خداوند متعال وبهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری ونیز تحت امر وزیرمحترم ومهربان وبی‌نظیرمان با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریّت و تا بی‌کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر مهرورزی به مردم و همچنین نجات جان مردم غیورمان، سرآمد باشیم.

اینجانب فرارسیدن بیست و ششم شهریور روز فوریت‌های پزشکی را به همکاران همیشه بیدار وتلاش گر سازمان اورژانس کشور تبریک و تهنیت می‌گویم و از خدای مهربان برای همگان سلامتی و توفیق خدمت به هم‌نوعان نیازمند را خواهانم.

دکتر پیرحسین کولیوند

سرپرست سازمان اورژانس کشور

کد N1960849

وبگردی