آفتاب

جزئیات مصاحبه رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۷ اعلام شد

جزئیات مصاحبه رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۷ اعلام شد

جزئیات مصاحبه داوطلبان برای رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۷ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زمان انجام مصاحبه آن دسته از داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آنها یکی از کدهای ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵ ،۱۷ ،۱۸ ،۱۹، ۲۰، ۲۱ ، ۲۲ ،۲۳ ، ۲۵ و ۲۶ اعلام شده است، از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

آن دسته از داوطلبان کنکور ۹۷ که در زمان اعلام نتایج نهایی بجای کد قبولی و یا علاوه بر کدرشته محل قبولی متمرکز برای آنان یکی از کدهای نیمه متمرکز ارائه شده است باید با همراه داشتن مدارک مورد نیز برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش به موسسات ذیربط مراجعه کنند.

کدهای ۱۱ و ۱۷ (دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی)، ۱۲ (دانشگاه شاهد)، ۱۴ (دانشگاه علوم قضایی )، ۱۵ (مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی)، ۱۸ (دانشکده غیرانتفاعی رفاه)، کد ۱۹ دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، ۲۰ (بورسیه سپاه در دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله «عج»)، ۲۱ (دانشگاه شهید مطهری) است.

همچنین کدهای ۲۲ (بورسیه وزارت دفاع در دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله «عج»)، ۲۳ (دانشگاه صداو سیما)، ۲۵ (دانشگاه علوم پزشکی ارتش) و ۲۶ (بورسیه نیروی انتظامی در دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله «عج») است.

با توجه به اولویت کدرشته محل انتخابی، افرادی که در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای انجام مصاحبه و مراحل گزینش در رشته‌های تحصیلی انتخابی دانشگاهها و موسسات اعلام شده قرار گرفته‌اند باید به شرح جدول اعلامی در اطلاعیه با به همراه داشتن مدارک به موسسات ذیربط مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز شامل اصل و یک سری تصویر شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدارک تحصیلی (اعم از دیپلم نظام قدیم، نظام جدید، پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی) است.

کد N1960544

وبگردی