آفتاب
جهنم آزادی در انتظار تیم مدعی قطر

لحظه به لحظه با حواشی جدال سرنوشت ساز پرسپولیس - الدحیل

لحظه به لحظه با حواشی جدال سرنوشت ساز پرسپولیس - الدحیل

پرسپولیس برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 90 دقیقه سرنوشت ساز در ورزشگاه آزادی برابر الدحیل قطر پیش رو دارد.

به گزارش ایلنا، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس تهران و الدحیل قطر فردا از ساعت 18:40 در ورزشگاه آزادی تهران برپا می‌شود.

پرسپولیس در بازی گذشته با وجود ارائه نمایشی دیدنی در زمین مدعی قهرمانی آسیا با یک گل شکست خورد تا شانس زیادی برای صعود به دور بعدی در حضور پرشور طرفدارانش داشته باشد.

حواشی، اخبار و اظهار نظرهای پیش از برگزاری این دیدار را در ادامه مشاهده می‌کنید:

*بلیت فروش این دیدار الکترونیکی بوده و پس از اینکه روز گذشته بلیت‌های جایگاه و رو به رو جایگاه تمام شد، تا ساعت 11 امروز نیمی از بلیت‌های طبقه دوم، و 20 درصد از ظرفیت پشت دروازه‌ها هنوز باقی مانده است.

* با برگزاری جلسه هماهنگی این دیدار قرار شد، پرسپولیس که فردا میزبان است با لباس‌های قرمز رنگ خود در این بازی به میدان می‌رود. تیم پرسپولیس در بازی رفت با لباس‌های دوم خود و با رنگ سفید به میدان رفت. همچنین از ساعتی دیگر نشست خبری نبیل معلول و برانکو ایوانکوویچ برپا خواهد شد.

* روزنامه الرای قطر درباره این جدال نوشت:  تیم فوتبال الدحیل تنها یک قدم تا ثبت در تاریخ وجود دارد. این تیم با پرسپولیس و هوادارانش در ورزشگاه آزادی تهران مواجهه می‌شود اما امکان ثبت دهمین پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا و صعود تاریخی برای نخستین‌بار به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

*کاروان تیم الدحیل ساعت پایانی شب گذشته وارد تهران شد و در هتل مستقر شدند. قرار است عصر امروز دو تیم جلسه تمرینی در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

کد N1959281

وبگردی