آفتاب

اولین دوره مسابقات موتورکراس بانوان قهرمانی کشور برگزار شد

اولین دوره مسابقات موتورکراس بانوان قهرمانی کشور برگزار شد

همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات موتور کراس بانوان قهرمانی کشور به میزبانی هیات تهران در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این مسابقات روز جمعه ۲۳ شهریور ماه با حضور ۱۰ شرکت‌کننده از استان‌های تهران، اصفهان و کرمان برگزار شد که شرکت‌کنندگان در کلاس ۲۵۰ سی سی با یکدیگر به رقابت پرداختند و رقابت‌هاي بخش ۶۵ سی سی و ۸۵ سی سی به علت به حداکثر نرسیدن ورزشکاران برگزار نشد.

اما در پایان پس از رقابتی تماشایی میان بانوان موتورسوار که در حضور مسئولین فدراسیون از جمله مریم وطن‌دوست، نایب رئیس بانوان و همچنین علاقه‌مندان به رشته‌های موتورسواری برگزار شد، افسانه جباری و شهرزاد نظیفی هر دو از تهران و حدیث خاقان از کرمان توانستند جایگاه اول تا سوم را به دست آورند.

فیروزه سید مهدی، مسئول برگزاری مسابقات موتورسواری بانوان فدراسیون در این خصوص گفت: رشته موتورسواری زنان طی دو سال در سطح استان تهران برگزار شده است و ۳۰ ورزشکار به صورت حرفه‌ای در این ورزش فعالیت دارند.

به گفته نایب رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی استان تهران در ماه‌های آتی مسابقات استانی موتور ریس و کراس نیز در سطح تهران برگزار خواهد شد.

 

کد N1959266

وبگردی