آفتاب
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی صورت گرفت؛

تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه‌ها از ابتکارات وزارت نفت

تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه‌ها از ابتکارات وزارت نفت

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه روز شنبه، ضمن بررسی تحولات بازار ارز، ضرورت مقابله با عملیات جنگ روانی و جوسازی‌های کاذب علیه مصالح اقتصادی کشور را مورد تاکید قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه روز شنبه، ضمن بررسی تحولات بازار ارز، ضرورت مقابله با عملیات جنگ روانی و جوسازی‌های کاذب علیه مصالح اقتصادی کشور را مورد تاکید قرار دادند. 

این جلسه که با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی تشکیل شد؛ با توجه به اقدامات خصمانه دولت آمریکا برای کاهش فروش نفت ایران و کارشکنی در مناسبات بانکی خارجی، از همه دستگاه‌ها خواسته شد که در جهت حمایت از ابتکارات وزارت نفت و تقویت بانک مرکزی اقدام نمایند.

شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه پس از  گزارش سازمان برنامه و بودجه در خصوص اعتبارات وزارت بهداشت و درمان ، بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی دارو و تجهیزات پزشکی، تأکید کرد و طرح تسریع در پرداخت بدهی واحدهای درمانی را مورد تصویب قرار داد.

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی همچنین پیشنهادات وزارت نفت در مورد تنوع روش‌های عرضه و فروش نفت را  مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

 گزارش مربوط به ساماندهی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری نیز در این جلسه ارائه و در راستای اصلاح نظام بانکی کشور و صیانت از سپرده‌های مردم، تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

کد N1959093

وبگردی