آفتاب

صدور مجوز کار سعید عزت‌اللهی

صدور مجوز کار سعید عزت‌اللهی

لژیونر فوتبال ایران که چند سالی در لیگ روسیه توپ می‌زد سرانجام این لیگ را ترک کرد و به ردینگ در لیگ سطح دو انگلستان(چمیونشیپ) پیوست.

به گزارش ایلنا، سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی جوان تیم ملی ایران که در جام جهانی عملکرد خوبی از خود نشان داده بود توانست با تیم ردینگ انگلیس به توافق رسیده و به این تیم بپیوندد.ردینگ در چمپیونشیپ انگلستان قرار دارد و وضعیت خوبی هم در جدول نداشته و برای فرار از بحران روی توانایی‌های عزت‌اللهی حساب ویژه‌ای باز کرده است. عزت اللهی پس از بازی تدارکاتی در مقابل ازبکستان به فرانسه سفر کرد تا کارهای اداری مربوط به مجوز کار خود را تکمیل کرده و هر چه سریعتر به شهر ردینگ سفر کند تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

باشگاه ردینگ که قبل از اردوهای ملی تست های پزشکی این بازیکن را در یکی از کلینیک های مجهز شهر بروکسل در بلژیک انجام داده بود بعد از توافق با باشگاه روسی و ستاره ایرانی پیش قراردادی با عزت الهی امضا و براساس همان قرارداد درخواست مجوز کار و روادید اقامت این بازیکن را به اتحادیه فوتبال انگلیس ارسال کرد که بعد از سه هفته در نهایت عزت الهی شب گذشته در پاریس مجوز ورود خود به انگلیس را دریافت کرد و راهی شهر ریدینگ شد.

بنا به اعلام باشگاه ریدینگ اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ستاره ایرانی امروز به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید معرفی و دوران جدیدی از فوتبال حرفه ای خود را در یکی از مهیج ترین رقابت های باشگاهی آغاز خواهد کرد. البته بعید به نظر می رسد کلمنت سرمربی ریدینگ بتواند از ستاره ایرانی خود در بازی های هفته هفتم چمپیون شیپ بهره ببرد از همین رو عزت الهی از هفته آتی تجربه حضور در این رقابت ها را به دست خواهد آورد.

کد N1958386

وبگردی