آفتاب
حجت الاسلام صدیقی در نماز جمعه تهران:

اگر با دانه‌ درشت‌ها برخورد نکردیم، نباید انتظار ظهور داشته باشیم

اگر با دانه‌ درشت‌ها برخورد نکردیم، نباید انتظار ظهور داشته باشیم

امام جمعه موقت تهران گفت: تا آماده مبارزه با فساد، نفوذی‌ها و دانه درشت‌ها نباشیم، نمی توانیم ادعای انتظار فرج امام زمان(عج) را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران، اظهارداشت: امام حسین(ع) برای براندازی نظام فاسد قیام کرد و با دانه درشت ها برخورد کرد، ما هم برای مبارزه با مفاسد اقتصادی باید اینطور برخورد کنیم، باید دانست که با چه کسی باید برخورد کنیم.

وی گفت: باید با گردن کلفت ها در افتاد، باید با آنها برخورد کرد، بر سر آنها فریاد زد، بقیه هم متعاقب آن درست می شود. مردم از مسئولین یاد می گیرند، اگر مسئول غیرتی بود جامعه هم اینطور می شود اگر مسئول نسبت به مشکلات و فساد واکنش جدی داشت مردم هم اینطور می شوند و بر عکس این نیز صادق است.

صدیقی افزود: قیام امام حسین(ع) قیامی شخصی نبود، امام حسین تکیه گاه مظلومین است، نماد مبارزه با ظلم و فساد است، لذا ایشان نزد خداوند جایگاهی دارند که احدی از چنین جایگاهی برخوردار نیست.

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: تا آماده مبارزه با فساد، نفوذی‌ها و دانه درشت‌ها نباشیم، نمی‌توانیم ادعای بیهوده انتظار فرج امام زمان(عج) را داشته باشیم، هرگز در این وضعیت امام زمان ظهور نخواهد کرد، امام عصر لشکر، قشون و امکانات می‌خواهد، اینها را ما باید فراهم کنیم و گرنه حضرت تشریف نمی آورند.

ادامه دارد ...

کد N1957898

وبگردی