آفتاب

خط و نشان سرمربی ستاره کاسپین بابل برای ماشین سازی

خط و نشان سرمربی ستاره کاسپین بابل برای ماشین سازی

سرمربی تیم فوتبال ستاره کاسپین بابل گفت: قطعاً به برد فکر می‌کنیم و بروز هر اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی نخواهد بود و آمادگی رقم خوردن هر نتیجه‌ای را داریم.

به گزارش ایلنا، ابوذر گرگانی در نشست پیش از بازی کاسپین بابل و ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه تیم ماشین‌سازی یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشورمان است، اظهار کرد: با تلاش بازیکنان‌مان توانستیم با شکست دادن نمایندگان تهران و سمنان به این مرحله برسیم و امیدواریم نماینده شایسته‌ای از استان مازندران برای دیدار با تیم لیگ برتری ماشین‌سازی باشیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم که بازی خاطره‌انگیزی را انجام دهیم، افزود: بازی‌های ماشین‌سازی را آنالیز کردیم اما سرمربی این تیم عوض شده و با سبک و سیاق جدیدی قطعاً بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ستاره کاسپین بابل با عنوان اینکه به‌دنبال یک بازی صرفاً دفاعی نیستیم، خاطرنشان کرد: احساسات را دخیل نمی‌کنیم و سعی‌مان بر این است که یک بازی منطقی را ارائه دهیم.

گرگانی با تأکید بر اینکه بازیکنانی در تیم ماشین‌سازی بازی می‌کنند که ما روزی آرزو داشتیم در کنارشان عکس یادگاری بیندازیم، تصریح کرد: تیم ستاره کاسپین بابل حاصل تفکرات ۵ ساله‌ای است که الحمدلله امروز به ثمر نشسته و هم‌اکنون در لیگ ۳ کشور حضور پیدا کردیم.

وی ادامه داد: باید از بازی مقابل ماشین‌سازی لذت ببریم و این فرصت خوبی است که بازیکنان‌ و همچنین کادر فنی این تیم عیار خود را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال ستاره کاسپین بابل عنوان کرد: این از مجموعه‌ای از ستاره‌های فوتبالی شهر بابل تشکیل شده و در واقع نسل جدیدی از فوتبال این شهرستان را می‌توان در این تیم مشاهده کرد.

گرگانی در پاسخ به این سؤال که این بازی قرار است در چمن مصنوعی استادیوم شهدای شهرستان سیمرغ برگزار شود و آیا بازی در این زمین برای شما مشکل نیست، تأکید کرد: بازی روی این چمن برای بازیکنان ما راحت‌تر است اما یکسری ایرادات فنی دارد که به‌دنبال رفع آن هستیم.

وی گفت: حضور تماشاگران بابلی و هم‌استانی در این بازی می‌تواند انگیزه‌مان را چندبرابر کند.

سرمربی تیم فوتبال ستاره کاسپین بابل بیان کرد: قطعاً به برد فکر می‌کنیم و بروز هر اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی نخواهد بود و آمادگی رقم خوردن هر نتیجه‌ای را داریم.

کد N1957559

وبگردی