آفتاب

«حقوق‌های نجومی» همچنان در ابهام

«حقوق‌های نجومی» همچنان در ابهام

در لابه لای پرونده های متعدد فساد اقتصادی، پرونده حقوق نجومی بگیران به دست فراموشی سپرده شد

آفتاب: چند وقتی بود از گوشه و کنار شنیده می شد که لابه لای پرونده های متعدد فساد اقتصادی، پرونده حقوق نجومی بگیران به دست فراموشی سپرده شد. اما صحبت های نماینده مردم کرمان چیز دیگری است.
محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان  و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به هیچ عنوان پرونده حقوق‌های نجومی بسته نشده و به زودی گزارش جامعی در این خصوص منتشر خواهد شد.
به گزارش آفتاب آنلاین، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عنوان کمیسیون اصلی در مجلس، پیگیر پرونده حقوق بگیران نجومی بوده است،‌ ما هم به عنوان یک نماینده این موضوع را پیگیری می‌کردیم.
وی در مورد شایعاتی مبنی بر بسته شدن پرونده حقوق های نجومی افزود: به هیچ عنوان پرونده حقوق‌های نجومی بسته نشده، آن زمان که ما پیگیر این موضوع بودیم خواستیم گزارش کاملی به ما ارائه کنند آن گزارش کامل نبود و ما مجدد درخواست گزارش کامل تری کردیم.
وی در خاتمه عنوان کرد که گزارش نهایی حقوق بگیران نجومی قرار است از سوی دو کمیسیون بودجه و کمیسیون اقتصادی مجلس  به زودی در اختیار درخواست کنندگان و افرادی که پیگیر این موضوع بودند،‌ قرار بگیرد.
کد N1957357

وبگردی