آفتاب
در جلسه استقبال از مهر ۹۷ مطرح شد؛

جزییات اقدامات ترافیکی مهرماه | از شناور شدن ساعت کار تا ممنوعیت ها

جزییات اقدامات ترافیکی مهرماه | از شناور شدن ساعت کار تا ممنوعیت ها

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شورای عالی ترافیک پایتخت ممنوعیت حمل کالا را در دو هفته اول مهرماه از ساعت ۶ تا ۹ صبح تصویب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار افندی‌زاده در جلسه هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ که با حضور محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  برگزار شد گفت: طی هفته‌های گذشته جلسات متعددی با پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص تغییرات مورد نظر در طرح استقبال از مهر برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این جلسات درخصوص برآیند اجرای طرح‌ها و هماهنگی‌های لازم در راستای کاهش ترافیک شهر تهران در مهر ماه تمهیداتی پیش‌بینی شده است.

افندی‌زاده بیان کرد: یکی از مواردی که در مهر ماه امسال مورد توجه قرار دارد موضوع ساعت اداری شناور ادارات از ۷ تا ۸:۳۰ صبح است که البته ما این موضوع را به هیئت دولت پیشنهاد داده‌ایم و امیدواریم که این موضوع نیز مورد توافق دولت قرار بگیرد.

وی با اشاره به طرح اجرای ساعت اداری شناور پرسنل و کارکنان سازمان‌های دولتی بیان کرد: این طرح قرار است در صورت تصویب دولت از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ صبح به مدت دو هفته مهر ماه اجرا شود.

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: تمهیداتی نیز برای جبران کسر کاری کارکنان دولت پیش‌بینی خواهد شد.

افندی‌زاده همچنین در خصوص برنامه‌ریزی دیگر برای دو هفته مهر ماه گفت: شورای عالی ترافیک  پایتخت ممنوعیت حمل کالا را در دو هفته اول مهر ماه از ساعت ۶ تا ۹ صبح را تصویب کرده است.

کد N1956778

وبگردی