آفتاب

کمپین «برای اشتغال کارمندان بیکار شده موسسه ثامن‌الحجج(ع) فکری کنید» به‌راه افتاد

کمپین «برای اشتغال کارمندان بیکار شده موسسه ثامن‌الحجج(ع) فکری کنید» به‌راه افتاد

پرسنل بیکار شده موسسه ثامن‌الحجج، کمپینی را در فضای مجازی با نام طرح مطالبه از مسئولان و با هدف ایجاد اشتغال راه‌اندازی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسنل بیکار شده موسسه ثامن‌الحجج، کمپینی را در فضای مجازی با نام طرح مطالبه از مسئولان  و با هدف ایجاد اشتغال راه‌اندازی کرده‌اند.

«برای اشتغال کارمندان بیکار شده‌ی موسسه ثامن‌الحجج (ع) فکری کنید» نام کمپینی است که پرسنل بیکار شده موسسه ثامن‌الحجج در فضای مجازی (سامانه هوشمند دیده‌بان شفافیت و عدالت) با نام طرح مطالبه از مسئولان  راه‌‌ندازی کرده‌اند. این کمپین که اخیرا شروع به کار کرده، با امضا و اشتراک‌گذاری در تحقق این مطالبه از خواننده‌های خود درخواست مشارکت کرده است.

اعضای این کمپین در متن مطالبه خود آورده‌اند ؛ بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولیان ساماندهی موسسه ثامن الحجج (ع) با تشکیل کارگروهی این موسسه را منحل کردند. این اقدام منجر به بیکار شدن حدود ۲۷۰۰ نفر از کارمندان و به دنبال آن هزاران نیروی کار در شرکت‌ها، کارخانجات و هتل‌های مرتبط با موسسه ثامن‌الحجج(ع) شد.

همچنین در ادامه درخواست فعالان کمپین آمده: باتوجه به شرایط سنی کارمندان این موسسه امکان استخدام در موسسات و شرکت‌های دیگر بسیار محدود و حتی ناممکن است، لذا ما امضاکنندگان این مطالبه از بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار ایجاد بستری مناسب جهت استخدام در مشاغل مشابه می‌باشیم.

کد N1956348

وبگردی