آفتاب

پلیس تهران؛ دستگیری ۷۰۰ مجرم، جمع‌آوری ۵۶۱ معتاد

پلیس تهران؛ دستگیری ۷۰۰ مجرم، جمع‌آوری ۵۶۱ معتاد

همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری بیش از ۷۰۰ مجرم و جمع آوری ۵۶۱ معتاد متجاهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار رحیمی در اجرای پانزدهمین مرحله از طرح رعد که در مقر پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد، گفت: همکاران من در مجموعه کلانتری‌های پایتخت با دریافت بیش از 333 حکم قضایی برای دستگیری مجرمان وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با اخذ مجوز به مخفیگاه سارقان رفته و با انجام عملیات‌های مختلف در مجموعه کلانتری‌ها، 501 سارق و مالخر دستگیر شدند، گفت: این افراد در قالب 30 باند فعالیت می‌کردند و تا کنون به 1253 فقره سرقت اعتراف کردند. همچنین 45 درصد این افراد دارای سابقه کیفری بودند.

رئیس پلیس پایتخت ارزش اموال مسروقه مکشوفه را بالغ بر هفت میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: تا به این لحظه بیش از 120 دستگاه خودرو و 116 دستگاه موتور کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات ماموران کلانتری در حوزه مواد مخدر گفت: در این طرح 201 خرده فروش و اعضای باند مهم مواد مخدری دستگیر شدند و 501 معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

وی در ارتباط با اقدامات پلیس در حوزه قاچاق کالا نیز تصریح کرد: در این طرح 50 پرونده قاچاق کالا مورد رسیدگی قرار گرفته است که در این جریان 20 قاچاقچی عمده دستگیر شدند و ارزش اموال کشف شده و 15 هزار قلم کالا به ارزش 17 میلیارد ریال بوده است.

وی در پایان نیز از کشف 50 قبضه سلاح سرد و 6 سلاح جنگی و 507 فشنگ جنگی خبر داد و افزود: هفت نفر نیز در ارتباط با سلاح دستگیر شدند.

کد N1955899

وبگردی