آفتاب

استقرار نیروهای پاکبان در اطراف تکیه ها و ایستگاه‌های توزیع نذورات

استقرار نیروهای پاکبان در اطراف تکیه ها و ایستگاه‌های توزیع نذورات

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، از استقرار نیروهای پاکبان در اطراف مساجد، تکیه ها و هیات عزاداری در ایام ماه محرم خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا عبدلی در تشریح برنامه های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در ایام ماه محرم، اظهار کرد: در طول ایام عزاداری  تمامی مناطق 22 گانه موظف هستند در اطراف مسجدها، هیات مذهبی، حسینیه‌ها و ایستگاه های توزیع نذورات نیروهای مستقر داشته باشند.

او افزود: به همه این نیروها مخازن جمع آوری و کیسه زباله تحویل داده شده و اولویت این روزها نظافت و روفت و روب اطراف تمامی اماکن عزاداری است.

این مقام مسئول با اشاره به دستورالعمل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به مناطق 22 گانه، توضیح داد: در این دستورالعملی که از سوی مدیریت شهری صادر شده و به مناطق رسیده است، تاکید شده در طول این ایام تمامی مکان هایی که عزاداری در آنجا انجام میشود را نظارت و پایش کنند که از روفت و روب خوبی برخوردار باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تاکید کرد: نیروهای پاکبان در سطح شهر و تا زمانی که محل اطراف مکان عزاداری ها روف و روب شده باشند، حضور دارند.

عبدلی همچنین از شهروندان درخواست کرد تا در حفظ پاکیزگی شهر به خصوص در این ایام همکاری کنند.

براساس گزارش شهرنوشت و به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، شهروندان در این ایام، ظروفی که مصرف می‌کنند را در مخازنی که در اطراف مسجدها و تکایا است بریزند و در معابر عمومی نریزند؛ چرا که پاکبان‌ها هم جزو عزادارن امام حسین (ع) هستند.

انتهای پیام

کد N1955879

وبگردی