آفتاب

هاشمی‌نسب:بعد از 8 سال به ورزشگاه آزادی می‌روم

هاشمی‌نسب:بعد از 8 سال به ورزشگاه آزادی می‌روم

مهدی هاشمی‌نسب مربی نساجی مازندران معتقد است این تیم مقابل استقلال و پرسپولیس اگرچه مسابقات سختی را پیش رو دارد اما حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، مهدی هاشمی‌نسب مربی نساجی مازندران معتقد است این تیم مقابل استقلال و پرسپولیس اگرچه مسابقات سختی را پیش رو دارد اما حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

با هاشمی‌نسب درباره رویارویی با تیم پرسپولیس که سال‌ها پیراهن آن را برتن داشته هم صحبت شدیم که در ادامه می‌خوانید. گفت و گوی او را با ایلنا بخوانید:

شرایط تیم نساجی چطور است؟

خداراشکر همه چیز خوب پیش می‌رود و تمرینات خوبی در تعطیلات داشته‌ایم. چند بازی تدارکاتی را هم انجام داده‌ایم تا به هماهنگی برسیم.

پس از تعطیلات باید در هفته ششم لیگ برتر مقابل پرسپولیس بازی کنید.

به هر حال تمامی بازی‌های لیگ برتر دشوار است و از نظر من در لیگ فقط اسم‌ تیم‌ها فرق می‌کند. تنها فرق پرسپولیس با سایر تیم‌های لیگ برتری هم تعداد هواداران آن است و از نظر فوتبالی تیم‌ها با یکدیگر فرقی نمی‌کنند.

به عنوان بازیکن محبوب پرسپولیسی‌ها تقابل با شاگردان برانکو برای شما چه جذابیتی دارد؟

شاید باور نکنید اما هیچ حساسیتی ندارد. فقط خاطراتی است که با پرسپولیس، استقلال و تیم ملی در ورزشگاه آزادی دارم و همین که آنها بعد از سال‌ها برایم مرور می‌شود، کافی است.

بعد از چه مدتی به استادیوم آزادی برمی‌گردید؟

زمانی که ابومسلم و پیام بودم مقابل پرسپولیس مربیگری کردم اما حالا زمان زیادی از آن سال‌ها می‌گذرد. هشت سالی است که پایم را به ورزشگاه آزادی نگذاشته‌ام.

نظر شما درباره رویارویی با برانکو ایوانکوویچ چیست؟

ایشان را از زمانی که دستیار بلاژوویچ بود می‌شناسم و آن زمان در تیم ملی حضور داشتم. رابطه من با هیچ کس بد نیست و فکر می‌کنم با توجه به شرایط میزبانی و مهمانی آنها باید به سمت ما بیایند. اگر بازی در مازندران بود، سمت آنها می‌رفتیم و خوش آمد می‌گفتیم ولی قطعا به سمت کریم باقری، دوست و همبازی قدیمی‌ام خواهم رفت.

قبل از این بازی حساس گفته می‌شد جاسوس پرسپولیس در تمرینات نساجی حضور یافته است.

صحبت‌هایی شده بود که آقایی از طرف پرسپولیس به تمرینات ما آمده و چیز عجیبی هم نیست که اسم آن را جاسوس بازی بگذاریم. حس می‌کنم واژه خوبی نیست و هر تیمی می‌تواند اطلاعاتی کسب کند از تیم‌های حریف. شاید ما هم روزی چنین کاری بکنیم چه بسا تیم‌های دیگر هم این کار را انجام می‌دهند. حق طبیعی هر تیمی است که از تیم رو به رو اطلاعات کسب کند. ما باید شیوه‌ای به کار بگیریم که نتوانند دست ما را بخوانند. فوتبال به توانایی‌های بازیکنان بستگی دارد و فکر نمی‌کنم چنین اتفاقاتی تاثیر زیادی داشته باشد.

اما این اتفاق پس از این رخ داد که شما با درخواست تغییر زمان بازی موافقت کرده بودید.

نمی‌دانم، به خاطر بحث ملی چنین اتفاقی افتاد و هرکسی بود باید این کار را انجام می‌داد. به جای پرسپولیس، استقلال هم بود شاید این کار را انجام می‌داد. به نظرم ما هم باید حواسمان را جمع کنیم که کسی از تمرینات ما خبر به بیرون نبرد.

دو هفته سخت پیش رو دارید و بعد از پرسپولیس باید مقابل استقلال قرار بگیرید؛ پیش بینی شما چیست؟

پیش بینی آن که خیلی سخت است اما می‌توانم این را بگویم که حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و فکر نکنند که ما زنگ تفریح هستیم. نساجی تیمی است که تا آخرین لحظه می‌جنگد و با تمام توان بازی می‌کند، همان شکل بازی که جواد نکونام بازی می‌کرده همان در دستور کار ماست و قطعا روز ساده‌ای مقابل ما نخواهند داشت.

لیست کارلوس کی روش برای اردوی شهریورماه با چالش‌هایی رو به رو شد و به نظر شما آینده تیم ملی در جام ملت‌های آسیا چگونه خواهد بود؟

ترجیح می‌دهم در این باره صحبت نکنم چون فایده‌ای ندارد. نباید دل‌مان را هم به قهرمانی در جام ملت‌ها خوش کنیم چون این اتفاق نخواهد افتاد. ما امکاناتی نداریم که بخواهیم به خاطر آن به دنبال قهرمانی در آسیا باشیم. کی‌روش هشت سال در ایران بوده و تنها کار خوبش در این مدت این بود که تیم ملی توانست در این دوره به راحتی به جام جهانی صعود کند. همان طور هم که گفتم کی‌روش خواهان زیادی در ایران دارد و به نوعی پشتش گرم است. البته این هنر مربیان خارجی است.

 

کد N1955254

وبگردی