آفتاب

تیم سمنان قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته یونیون کانامورا شد

تیم سمنان قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته یونیون کانامورا شد

همشهری آنلاین: دومین دوره مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته یونیون کانامورا در سالن ۲۲ بهمن شهرستان شیراز برگزار شد و تیم سمنان با ۱۱ مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، اين رقابت‌ها 16 شهریور برگزار شد و تیم سمنان با 11 طلا مقام اول را به دست آورد، تيم خوزستان با 10 طلا دوم شد و تيم‌هاي یاسوج و فارس هر کدام با 3 طلا عنوان مشترك سومي را از آن خود کردند.

براي تيم سمنان بردیا عقیلی در وزن ۳۰-كيلوگرم نونهالان، شایان اشراقی در وزن ۳۰-كيلوگرم خردسالان، علیرضا میراج در وزن ۵۰- كيلوگرم نوجوانان، محمدجواد میراج در وزن‌های ۴۰+ و ۴۵- كيلوگرم نوجوانان، محمدمهدی مداح در وزن‌های ۳۵- و ۴۰-كيلوگرم نونهالان، ابوالفضل عجم شاهکوهی در وزن ۳۰-كيلوگرم نونهالان، هادی گل آذری در وزن ۴۰-كيلوگرم نونهالان و سجاد زارع در وزن ۷۰- كيلوگرم جوانان مدال هاي طلا را كسب كردند.

براي تيم خوزستان یوسف قاسمی در وزن 80+كيلوگرم بزرگسالان، محمد عباسی در وزن 80-كيلوگرم بزرگسالان، عباس برهی در وزن 40-كيلوگرم نونهالان، حمیدرضا دهدار در وزن 60-كيلوگرم نوجوانان، امین آلبوغبیش در وزن‌هاي 60- و 70-كيلوگرم، طارق مقدمیان در وزن 30-كيلوگرم نونهالان، محمد نبی‌زاده در وزن 20-كيلوگرم خردسالان و سید محمد نژاد کاظم‌فر در وزن 25-كيلوگرم نونهالان مدال طلا گرفتند.

سهیل داداری، غلامرضا پزشکی وعلیرضا رضایی طلايي‌هاي تيم فارس بودند و صادق محمدپور در وزن آزاد، محمد موسویان در وزن ۹۰ كيلوگرم و عباس سیاوش نسب در وزن ۸۰ كيلوگرم مدال‌هاي طلاي تيم ياسوج را كسب كردند.

در بخش بانوان هم كه در سالن دانش شیراز برگزارشد، تیم‌هاي خوزستان، فارس و اصفهان به ترتيب اول تا سوم شدند.

 

کد N1954687

وبگردی