آفتاب

میثم تیموری در تمرینات گروهی استقلال

میثم تیموری در تمرینات گروهی استقلال

بازیکن سابق پارس‌جنوبی‌جم که طرفداران استقلال امید زیادی به درخشش او در فصل جاری داشتند بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به تمرینات گروهی بازگشته است

به گزارش ایلنا، میثم تیموری که با درخشش خود در تیم پارس جنوبی جم توجه وینفرد شفر را به خود جلب کرد و در نقل و انتقالات تابستانی همراه با فرشادمحمدی‌مهر از پارس جنوبی جم به استقلال پیوست.

اگرچه جذب او با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود و طرفداران استقلال معتقد بودند این بازیکن به کار آنها نخواهد آمد اما وینفرد شفر به حمایت از او پرداخت و اعلام کرد تیموری را با شناخت قبلی انتخاب کرده و به توانایی های او ایمان دارد .

با عملکرد ضعیفی که جناح چپ استقلال در رقابتهای فصل جاری داشته طرفداران این تیم منتظر رونمایی از تیموری در ترکیب تیم خود هستند تا ببینند تعریف و تمجید شفر از او حقیقت دارد یا نه.

مدافع چپ پیشین پارس جنوبی از هفته های گذشته تمرینات اختصاصی خود را در حاشیه تمرین آبی ها پیگیری کرد و از تمرین نوبت صبح روز سه شنبه به تمرینات گروهی آبی پوشان اضافه شد تا احتمالا از دو هفته دیگر برای استقلال به میدان برود.

با اضافه شدن تیموری، استقلال حالا سه مدافع در سمت چپ در اختیار دارد و در کنار این بازیکن، سهرابیان و زکی پور نیز می توانند در این پست به تیم شفر کمک کنند.

کد N1954571

وبگردی