آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

وضعیت بد اقتصادی جامعه تاثیرش را روی لیگ یک گذاشته است

وضعیت بد اقتصادی جامعه تاثیرش را روی لیگ یک گذاشته است

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: لیگ یک از نظر جغرافیایی پهناورترین لیگ کشور است اما شرایط اقتصادی تیم‌های حاضر در آن خیلی مناسب نیست.

ابراهیم طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پیش از هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول بعنوان سرمربی قشقایی انتخاب شدم و تیمی را تحویل گرفتم که قبل از آمدن من بسته شده بود. در مدت زمان کمی که فرصت داشتم تنها روی مسائل روحی و روانی بازیکنانم کار کردم تا توان روحی بازیکنان را بالا ببرم. به همین دلیل در دو هفته پی در پی در شیراز و مشهد توانستیم دو تیم خوب پرسپولیس پاکدشت و سیاه جامگان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی با اشاره به سطح کیفی رقابتهای لیگ دسته اول کشور بیان داشت: باوجود این که سازمان لیگ زحمت زیادی برای ایجاد نظم در این بازیها می‌کشد اما شرایط نامناسب اقتصادی جامعه روی فوتبال ما و به خصوص لیگ دسته اول تاثیرات منفی‌اش را گذاشته است.

وی افزود: لیگ دسته اول از نظر جغرافیایی پهناورترین لیگ کشور است اما شرایط بد اقتصادی حاکم بر باشگاه‌ها باعث شده تا این مسابقات از سطح ایده آل فاصله داشته باشد. 

طالبی بیان داشت: در حالی که تنها ۴ هفته از مسابقات گذشته است اما یک تیم (نفت تهران) به دلیل مشکل مالی کلا از مسابقات کنار رفت و چند بازی هم به همین دلیل برگزار نشد. تیم خونه به خونه با سکته وارد مسابقات شد و چند تیم با زحمت در مسابقات حضور دارند. این باعث می شود تا سطح کیفی این مسابقات آنطور که از آن انتظار می رود بالا نباشد. 

کد N1953891

وبگردی