آفتاب

تصویب ساعت شناور اداره‌ها در مهر ماه

تصویب ساعت شناور اداره‌ها در مهر ماه

همشهری‌آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد اقدام‌های ترافیکی مهرماه در پایتخت از ممنوعیت تردد خودروهای حمل بار گرفته تا تصویب ساعت شناور اداره‌ها توضیح داد.

محسن پورسیدآقایی،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صبح يك‌شنبه 18 شهريور با حضور در صحن شورای شهر تهران با تشریح اقدام‌هاي معاونت حمل و نقل ترافیک در خصوص استقبال از مهر،‌ گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کمیته حمل و نقل برای فراهم کردن شهر در راستا استقبال از مهر، تصویب طرح ساعت کاری شناور از 7 تا 8:30 صبح بود که این مهم در شورای اداری استانداری تصویب شد و توسط استاندار به دولت ارسال شد.

به گزارش ایسنا،  محسن پورسيدآقايي با بیان این‌که بر این اساس در دو هفته اول مهرماه ساعات کار اداره‌ها از 7 صبح آغاز و تا ساعت 8:30 به صورت شناور خواهد بود، گفت: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده است که اگر کارمندی دیرتر به محل کار خود آمد بتواند در عصر ساعت کاری خود را جبران کند.

پورسیدآقایی گفت: بر این اساس مدارس ساعت 8 صبح و اصناف ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند. همچنین با همکاری پلیس راهور، تردد ناوگان پخش کالا اعم از کامیونت، وانت و ... از ساعت 6 صبح تا 9 صبح تا 11 مهرماه ممنوع است و پلیس ضمن توقف و اعمال قانون، خودروی متوقف شده را به پارکینگ ارسال می‌کند.

او گفت: ترافیک ساکن اطراف مدارس هم مدیریت می‌شود. اتوبوس، مترو و تاکسی بسیج شده‌اند تا بتوانیم آغاز سال تحصیلی خوبی داشته باشیم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه گره‌های ترافیکی توسط مناطق شناسایی و راه حلی برای رفع آن اتخاذ شده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم ترافیک کم حجمی را در مهر ماه شاهد باشیم.

کد N1953719

وبگردی