آفتاب

گروه دوستی پارلمانی ایران به کره جنوبی سفر کرد

گروه دوستی پارلمانی ایران به کره جنوبی سفر کرد

گروه دوستی پارلمانی کره جنوبی و جمهوری اسلامی ایران به ریاست اسدالله عباسی نماینده رودسر به سئول، پایتخت کره جنوبی سفر کرد.

به گزارش ایلنا، اسدالله عباسی، رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در رأس هیأتی ۵ نفره از اعضای این گروه دوستی، صبح امروز(یکشنبه) بنا به دعوت رسمی چان جونگ بائه، رئیس گروه دوستی پارلمانی کره جنوبی و جمهوری اسلامی ایران به سئول، پایتخت کره جنوبی سفر کرد.

هیأت پارلمانی کشورمان در مدت اقامت خود علاوه بر دیدار با همتایان کره ای با رئیس پارلمان و رئیس کمیسیون روابط خارجی پارلمان کره جنوبی دیدار و پیرامون موضوعات مورد علاقه طرفین گفتگو خواهند کرد، در سالهای اخیر علاوه بر مناسبات روبه رشد سیاسی و اقتصادی، روابط پارلمانی دوستانه ای میان مجالس دو کشور برقرار بوده است.

لازم بذکر است بازدید از چند مجموعه  صنعتی و موسسات تجاری از دیگر برنامه های سفر هیأت پارلمانی کشورمان در کره جنوبی می باشد.

اسدالله عباسی، رئیس گروه دوستی پارلمانی کشورمان نیز بر سابقه دیرینه و تاریخی دو کشور اشاره و بر تلاش خود برای تقویت هر چه بیشتر همکاری ها در جهت منافع دو ملت تاکید کرد.  

گفتنی است سید حمیدرضا کاظمی، غلامرضا حیدری، رضا کریمی و کمال دهقانی فیروزآبادی از اعضاء گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی اسدالله عباسی را در این سفر همراهی می نمایند.

کد N1953395

وبگردی