آفتاب

گسترش همکاری دانشگاه لرستان با دانشگاه برلین

گسترش همکاری دانشگاه لرستان با دانشگاه برلین

مدیرگروه همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان گفت: ارتباطات بین‌المللی با دانشگاه برلین داریم.

دکتر علی بارانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مقاطعی که برای همکاری درنظر گرفتیم، ارشد، دکتری و پسادکتری است، اظهار کرد: این همکاری در شروع در مقطع دکتری و پسادکتری عملیاتی شده و قرار است دانشجوی مشترک در این دو مقطع بگیریم.

وی ادامه داد: در پسادکتری چهار تا پنج دانشجوی مشترک در رشته شیمی داریم که از این تعداد دو نفر دوره شش ماهه‌ای را در دانشگاه لرستان گذراندند و برای 6 ماهه دوم به آلمان اعزام شدند.

مدیر گروه همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان بیان کرد: با دانشگاه باری ایتالیا در اکثر رشته‌ها برنامه داریم و برای همه رشته‌ها تفاهم‌نامه امضا کردیم و در مورد رشته‌های خاصی توافق خواهیم کرد.

بارانی اضافه کرد: برای پذیرش دانشجویان مشترک طرح‌های مختلفی را دانشگاه باری با دانشگاه‌های ایران دارد که لرستان نیز جزو آنهاست.

وی با بیان اینکه با دانشگاه مونیخ در آلمان، مقدمات امضای یک تفاهم‌نامه را فراهم کردیم و کارگاه مشترکی داریم که در شرف انجام است، یادآور شد: سازوکار ما برای این دانشگاه رشته مکانیک بوده است، با دانشگاه رادن فتح اندونزی تفاهم‌نامه امضا کردیم و برای تبادل دانشجو و تبادل استان و فرصت‌های مطالعاتی، کوتاه‌مدت و بلندمدت تفاهم‌نامه می‌نویسیم.

انتهای پیام

کد N1953245

وبگردی