آفتاب

بسیج برای برون رفت از مشکلات طرح دارد

بسیج برای برون رفت از مشکلات طرح دارد

همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت : وقتی بسیج می‌گوید برای برون رفت از مشکلات کشور طرح دارد ادعا نیست.

به گزارش ایرنا، سردار غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه در حاشیه هجدهمین اجلاس بسیج اساتید کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بسیج در بخش های صنعت، کشاورزی و بسیاری از موضوع ها اعم از آموزش و پرورش طرح دارد. بیایند اینها را بشنوند و اگر نخواستند رد کنند. ما اصلا قبول نداریم که دخالت می کنیم.

غیب پرور افزود: بسیج باید دستاوردهای انقلاب را پاسداری کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیشرفت های کشور را نعمت بسیار بزرگی دانست که باید قدر آن را دانست.

رئیس بسیج افزود: امکان جنگ وجود ندارد و وقتی حضرت آقا می فرمایند جنگی نخواهد شد، این یک پشتوانه قوی دارد.

  • مجله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران (۱۳۵۹-۱۳۶۷)مجله زندگینامه شهدای دفاع مقدس

وی با تاکید بر این که امکان جنگ محال است افزود: آمریکایی به دنبال این قضایا نیستند و اگر می گویند خالی می بندند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، درباره درخواست فرانسه برای حفظ برجام به شرط مذاکرات موشکی هم گفت: هیچ دولت بیگانگی حق ندارد به ما باید و نباید بگوید.

وی افزود: ما مردمی مستقل هستیم که روی پای خود ایستاده ایم و سیاست های ما هم توسط مسوولان نظام مشخص شده است.

وی درباره مسایل دفاعی کشور هم گفت: در خصوص این مسایل بارها گفته ایم آنها (مقامات فرانسه) در جایگاهی نیستند که حتی به ما مشاوره بدهند، ما خود رای داریم و مسیر کاملا مشخص بوده و بهتر است آنها کوتاه بیایند.

غیب پرو همچنین درباره تحریم ها گفت: این تحریم ها 40 سال است که وجود دارد؛ البته شدت و ضعف داشته و قبول داریم که تحریم ها در این مقطع به اوج خود رسیده است.

وی افزود: می پذیریم که مردم تحت فشار هستند و این واقعیتی است که هیچ کس چنین شرایطی را نمی خواهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: ما باید اول در مقابل دشمن بایستیم چرا که اینها به کمتر از اضمحلال نظام قانع نیستند و شکی در این نیست. در داخل کشور به خودمان باید بیاییم.

غیب پرور افزود: مشکلات عارض فعلی بر کشور راه حل و برون رفت دارد و نباید گذاشت مشکلات روی هم تلنبار شود. باید به راه های انقلابی و جهادی و میان بر و به نیروهای انقلاب اعتماد و از نفوذی ها هم جلوگیری کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اتهام برخی مقامات به بسیج و سپاه نسبت به کارشکنی و دخالت در امور آنها گفت: اگر این حرف ها را نزنند ما به خود شک می کنیم حال که این حرف ها را می زنند یقین داریم که مسیر ما درست است و با این حرف ها کوتاه نمی آییم.

کد N1951131

وبگردی