آفتاب

نیروی زمینی ارتش حرفه‌ای‌تر از گذشته است

نیروی زمینی ارتش حرفه‌ای‌تر از گذشته است

همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز نزاجا در اجرای وظایف خود تغییر ماهیت کامل داده و از قالب سنتی خارج شده است، گفت: اکنون نیروی زمینی ارتش در قالب جدید به یک نیروی چابک و حرفه‌ای تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در هشتمین دوره جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: ولایت بهترین و بالاترین نعمت است و امروز خداوند ما را از این نعمت بهرمند کرده است و مالک اشتر به عنوان شخصی ولایت مدار باید مقتدای ما باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش بر پایه ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری بنا شده است، افزود:نزاجا در رکاب ولایت مداری از نظامی سنتی و کلاسیک عبور کرده و به نیرویی متحرک، هجومی و واکنش سریع و چاپک تبدیل شده است.

امیرسرتیپ حیدری اضافه کرد: بنا به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، امروز تمام یگان‌های نیروی زمینی ارتش به دو دسته تقسیم می‌شوند که دسته‌ اول تیپ‌های حرفه‌ای شامل تیپ‌های واکنش سریع مخصوص و دسته دوم نیز تیپ‌های متحرک هجومی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش، به عنوان یک نیرویی محوری، آمادگی کامل دارد که در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان در کسری از زمان طومار زندگی ننگین هر متجاوز در هر مقیاسی را در هر کجا درهم بپیچد.

وی گفت: امروز با جرات به کشورهای دوست می‌گوییم که ما را در کنار خود ببینند و قدرت نیروی زمینی را قدرت دنیای اسلام تلقی کنند.

همچنین به دشمنان نهیب میزنیم که نیروی زمینی، ارتش و سایر نیروهای مسلح به درجه‌‌ای از اقتدار رسیده اند که قادرند امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران را در هر کجای دنیا که باشد تامین و احصا کنند؛ دشمنان بدانند در مقابل هر زورگویی، مقتدرتر از آنها خواهیم ایستاد.

جشنواره مالک اشتر با هدف تجلیل از فرماندهان و مسئولان موفق نیروی زمینی ارتش از سوی دبیرخانه اشراف فرماندهی این نیرو برگزار می‌شود.

کد N1951128

وبگردی