آفتاب

جانشین فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده جدید نهاجا منصوب شدند

جانشین فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده جدید نهاجا منصوب شدند

امیر سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی و امیر خلبان مهدی هادیان با تصویب فرمانده کل ارتش بعنوان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و معاون هماهنگ‌کننده جدید این نیرو منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، با پیشنهاد امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده و تصویب فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران،  امیر سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی به سمت جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان به سمت معاون هماهنگ‌‌‌کننده این نیرو منصوب شدند.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده قدیم و جدید نیروی هوایی که با حضور حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ عبدالکریم بنی‌طرفی رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و دیگر فرماندهان و مسئولان در ستاد نیروی هوایی برگزار شد، خطاب به فرماندهان گفت: این مسئولیتی که بر عهده دارید یک میدان آزمایش بسیار سخت و پرمسئولیت است و ما باید با توکل بر خداوند متعال در این میدان قدم برداریم تا بتوانیم موفق باشیم و این را بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم و چه مردان بزرگی در این جایگاه ها بودند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: ما با یک دشمن قسم خورده روبه‌رو هستیم که در ابعاد مختلف سخت، نیمه‌‌سخت و نرم به ما تهاجم کرده و در چنین شرایطی باید با تمام قوا پای کار باشیم و شبانه‌روز تلاش کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر لزوم هوشیاری همیشگی در مقابل دشمنان اظهار داشت: دشمن درصدد این است که با جنگ نرم و تهدیدات نرم نیروی ما را تحلیل ببرد.

نصیرزاده با بیان اینکه شما فرماندهان رسالت سنگینی بر گردن دارید و باید در این مسیر گام‌های موثر برداریم، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که نیروی هوایی با جان و دل کار کند و مهمترین عامل در این راه پرهیز از اشرافی‌گری، افزایش بصیرت، مانوس بودن با قرآن، ولایتمداری و توکل به خداوند متعال است.

وی در پایان از زحمات و تلاش های امیر سرتیپ قراباغی معاون هماهنگ‌‌کننده سابق نهاجا تقدیر کرد.

گفتنی است امیر سرتیپ دوم خلبان واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش پیش از این مسئولیت‌‌هایی همچون جانشین بازرسی و ایمنی نهاجا، فرماندهی پایگاه شهید فکوری تبریز و معاونت بازرسی ارتش را برعهده داشته است. امیر سرتیپ دوم خلبان هادیان نیز مسئولیت‌‌‌‌هایی همچون جانشینی پایگاه نوژه، فرماندهی پایگاه شهید یاسینی و فرماندهی دانشگاه شهید ستاری را در کارنامه خود دارد.

کد N1950934

وبگردی