آفتاب

علی ربیعی "زنده باد استیضاح" را می‌نویسد

علی ربیعی "زنده باد استیضاح" را می‌نویسد

وزیر سابق کار دست به‌ قلم می‌شود تا کتابی به‌نام "زنده باد استیضاح" را بنویسد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر گفت: ما امروز به تعاون بیش از هرچیز نیاز داریم و در سختی‌ها باید با تعاون عبور کنیم و اجازه نمی‌دهیم یک امریکایی بگوید برنامه فروپاشی ایران را دارم و برای مسئول بگذارد.

وزیر کار متذکر شد: باید از جنبش تهیدستان مراقبت کنیم چراکه تهیدستان مدافع ایران هستند و باید با روح کنار هم بودن و باهم بودن از بحران‌ها بگذریم. شیرین زبانی و باج‌دادن و بده بستان‌های نامتعارف که به ضرر مردم است مشکلات جامعه را حل نمی‌کند.

ربیعی گفت: می‌خواستم نام کتاب جدیدم را "زنده‌باد فساد" بگذارم ولی می‌خواهم "زنده‌باد استیضاح" بگذارم و حقم است به‌عنوان شهروند از دموکراسی ناقص که گریبان مردم را گرفته صحبت کنم.

وی با بیان اینکه به دولت برنمی‌گردم و هیچ پستی را قبول نمی‌کنم از برنامه خود برای راه اندازی بزرگترین NGO خبر داد که تعاونی‌ها در آن جایگاه ویژه‌ای دارند.

وزیر سابق کار، نوسان نرخ ارز را بیماری مزمنی دانست که همواره در کشور وجود داشته و افزود: متاسفانه هیچ‌گاه نتوانستیم نقدینگی‌های سرگردان را مدیریت کنیم اما قطعا به ثبات برمی‌گردیم و قرار است برنامه حفاظت از ۵ دهک در وزارت کار دنبال شود.

کد N1950146

وبگردی