آفتاب

ایرانسل به مشترکانی که دوباره از خدمات TD-LTE استفاده کنند تخفیف می‌دهد

ایرانسل به مشترکانی که دوباره از خدمات TD-LTE استفاده کنند تخفیف می‌دهد

مشترکان ایرانسل که بیش از 30 روز از خدمات اینترنت ثابت خود (TD-LTE) استفاده نکرده باشند، می‌توانند با استفاده دوباره و تهیه بسته‌های اختصاصی خود تا 80 درصد تخفیف بگیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکانی که بیش از 30 روز است از خدمات مودم TD-LTE خود استفاده نکرده‌اند می‌توانند از طریق  فروشگاه اینترنتی ایرانسل shop.irancell.irبسته اختصاصی اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5 را که تا 80 درصد تخفیف دارد، تهیه کنند.

بسته‌های ویژه با توجه به مدت زمان عدم استفاده از خدمات اینترنت ثابت یا TD-LTE مشترک درنظر گرفته شده است. مشترکان می‌توانند با مراجعه به زیرشاخه‌ «بسته‌های اینترنت»، قسمت «پیشنهاد ویژه مشترکین غیرفعال» در فروشگاه اینترنتی ایرانسلبا وارد کردن شماره TD-LTE خود از بسته‌های ویژه‌شان با خبر شوند.

 

 

ایرانسل، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری دو روز قبل با انتشار خبری شیوه‌های بازیابی شماره‌های TD-LTEرا اعلام کرد. بر اساس این خبر مشترکان می‌توانند از سه طریق، نرم افزار کاربردیو وب‌سایت ایرانسل منو همچنین شماره گیری کد دستوری *555*8*8#   با وارد کردن کد IMEI درج شده روی مودم و شماره ملی مالک، شماره TD-LTE خود را دریافت کنند.

اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTEآخرین نسل اینترنت ثابت است و برای استفاده در منازل مسکونی، تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها گزینه مناسبی است. خدمات TD-LTE در مقایسه با دیگر خدمات اینترنت ثابت موجود مثل ADSL، تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر همراه دارد و محدودیت‌هایی نظیر فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفنو لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابراتمنطقه را برطرف کرده و از پایداری بالا در آپلود و دانلود برخوردار است.

ایرانسل به عنوان ارائه‌دهنده گسترده‌ترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت(TD-LTE)، این سرویس را مرداد ماه 95 در مشهد مقدس راه‌اندازی کرد و تاکنون 150 شهر  ایران را تحت پوشش قرار داده است.

کد N1949897

وبگردی