آفتاب

مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند مدیریت جهادی است

مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند مدیریت جهادی است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند مدیریت جهادی با شاخص علمی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدحمایت میرزاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: امیدوارم با پیشنهاد تغییر نام منطقه آزاد استان اردبیل به مغان موافقت به عمل آید و در عملیات قانونی مهاجرت معکوس، توسعه و آبادانی و خودکفایی کشور شاهد تسریع هرچه بیشتر باشیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اصول کشت صنعت مغان تذکر داد و گفت: مسئولان، مردم و مجموعه استانی با واگذاری به بهانه بخش خصوصی که صلاحیت و اعتبار آن را زیر سوال می برد، مخالفند لذا قدم و قلمی موثر برداشته شود.

وی خطاب به مسئولان سازمان برنامه و بودجه گفت: شرایط مناطق محروم مرزی و سردسیر با راه های صعب العبور نیازمند تخصیص به موقع اعتبارات است، پروژه های راه به بهانه عدم پرداخت مطالبات کند و برخی کاملا متوقف شده است، تعدادی هم به بهانه نبود زیرساخت نیمه کاره رها شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم افزود: هیات دولت باید بداند که مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند مدیریت جهادی است در توزیع امکانات و اعتبارات نبود شاخص علمی مشکلات را دو چندان می کند لذا اگر شاخصی بین مناطق مختلف فرهنگیان است به صورت مکتوب ارائه و در صورت نبود این اقدام تبعیض آمیز آشکار که نقض اصل ۳، ۲۸، ۲۹، ۳۱، ۴۳، ۴۸ و ۴۹ قانون اساسی است را از طریق مراجع نظارتی پیگیری می کنیم.

کد N1949820

وبگردی