آفتاب

قاتلی که جسد یکی از بستگان خود را بعد از قتل آتش زده بود دستگیر شد

 قاتلی که جسد یکی از بستگان خود را بعد از قتل آتش زده بود دستگیر شد

سوم شهریورماه سال جاری در پی اعلام خبری مبنی بر کشف یک جسد سوخته در یکی از مناطق حاشیه اهواز، دستورات ویژه به منظور شناسایی هویت متوفی و کشف جزئیات پرونده به پلیس آگاهی استان ابلاغ شد.

مهر نوشت: سوم شهریورماه سال جاری در پی اعلام خبری مبنی بر کشف یک جسد سوخته در یکی از مناطق حاشیه اهواز، دستورات ویژه به منظور شناسایی هویت متوفی و کشف جزئیات پرونده به پلیس آگاهی استان ابلاغ شد.
سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس آگاهی استان با به کارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم پس از تلاش های مستمر، قاتل به هویت «ع - س» که از بستگان مقتول بوده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیرکرد.
عباس زاده گفت: متهم در تحقیقات پلیس پرده از راز جنایت برداشت و ضمن اعتراف به قتل ارتکابی انگیزه قتل را اختلاف قبلی عنوان کرد و گفت که پس از مشاجره لفظی با قمه چند ضربه به مقتول واردکرده و سپس با روسری خفه اش می کند و سپس جسد را به یکی از مناطق حاشیه برده و آتش می زند.
فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.
کد N1949214

وبگردی