آفتاب

کشف ۱۱ میلیارد ریال مواد مخدر و کالای قاچاق در نطنز

کشف ۱۱ میلیارد ریال مواد مخدر و کالای قاچاق در نطنز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز از کشف ۱۱ میلیارد ریال مواد مخدر و کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی باصریان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز ضمن اعلام این خبر گفت: در پی کسب اخبار موثق و انجام اقدامات اطلاعاتی از منابع سازمانی مشخص گردید خودرویی حامل مواد مخدر از نوع تریاک از جنوب کشور حرکت و قصد انتقال این مواد را با راه پاک کنی خودرویی دیگر و پوشش بین خودروهای حامل کالای قاچاق به صورت باندی مواد مخدر را به مقصد شهر قم دارد.

وی افزود: با توجه به حضور این خودروها در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز، دستورات قضایی لازم صادر و اکیپ های عملیاتی به محور آزاد راه شاهین شهر-نطنز اعزام و طی رصدهای نامحسوس مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل مواد مخدر می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب نطنز خاطرنشان کرد: با هدایت عملیاتی انجام شده، اکیپ های مستقر موفق به شناسایی هشت دستگاه خودروی سواری پژو پارس شدند که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و هشدار به خودروهای عبوری عملیات دستگیری به صورت هماهنگ آغاز و در نهایت هشت دستگاه خودرو به همراه ۱۳ نفر سرنشین آنها متوقف و دستگیر شدند.

باصریان بیان داشت: در بازرسی از این خودروها کالاهای قاچاق از جمله طاقه های پارچه چادری، بادام هندی قاچاق، لوازم جانبی موبایل و... به ارزش تقریبی یازده میلیارد ریال و مقدار تقریبی ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.

وی تأکید کرد: متهمان این پرونده نیز پس از تفهیم اتهام، با صدور قرار متناسب در بازداشت به سر می برند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

 

کد N1948090

وبگردی