آفتاب

آژانس‌های هواپیمایی | هواپیما مال خودمان است، قیمت را ما تعیین می‌کنیم

آژانس‌های هواپیمایی | هواپیما مال خودمان است، قیمت را ما تعیین می‌کنیم

نمی دانم این همه جسارت همراه با وقاهت چه دلیلی دارد؟ یعنی واقعا مقامات مسئول، از مدیران رده پایین تا وزیر و نمایندگان نمی توانند جلوی این جسارت را بگیرند

آفتاب آنلاین: در هیاهوی گرانی ها و مشکلاتی که همه روزه به آن برمی خوریم و در رسانه ها می خوانیم، امروز خبر جالبی منتشر شد. اندر احوالات گرانی بلیط هواپیما و عدم تمایل مسافرین به سفر با این قول پرند، بسیاری از آژانس های هواپیمایی داد سخن سرداده اند که « هواپیما مال خودمان است، قیمت را ما تعیین می‌کنیم»!!
نمی دانم این همه جسارت همراه با وقاهت چه دلیلی دارد؟ یعنی واقعا مقامات مسئول، از مدیران رده پایین تا وزیر و نمایندگان نمی توانند جلوی این جسارت را بگیرند؟!
جالب است بدانید با وجود اعلام نرخ پرواز از سوی سازمان هواپیمایی‌ کشوری، قیمت پروازهای داخلی در مواردی ۴۰ تا ۵۰ درصد و در مواردی دیگر دو برابر نرخ‌های اعلام شده است.
حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در خصوص این وضعیت گفته است: «سازمان هواپیمایی کشوری نرخ‌های جدید را اعلام کرد اما ایرلاین‌های داخلی با دیدن شرایط پروازهای خارجی به یکباره قیمت پروازهای خود را بالا بردند. آنها هنوز نمی‌خواهند بالا بودن قیمت‌های خود را قبول کنند و می‌گویند که مال‌ خودمان است و دوست داریم آن را به این قیمت عرضه کنیم. به همین دلیل هواپیماها خالی از مسافر است که در نتیجه هم به صنف گردشگری و هم به خود ایرلاین‌ها لطمه وارد شده است.»

محسن باقری

کد N1947882

وبگردی