آفتاب

دستگیری قاتل همسرکش در خاورشهر | کشف جسد زن در گونی میان پتو

دستگیری قاتل همسرکش در خاورشهر | کشف جسد زن در گونی میان پتو

مرد ۲۸ ساله ای که همسر ۲۲ ساله اش را پس از خفه کردن به قتل رساند، دقایقی قبل توسط ماموران گشت کلانتری ۱۷۷ خاور شهر دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سروان محمدعلی منصوری، رییس کلانتری ۱۷۷ خاورشهر دقایقی قبل در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۰۳۵ شب جاری ماموران گشت کلانتری در جریان کشف جسدی در طبقه دوم خانه ای در منطقه اشرف آباد خاورشهر قرار گرفتند که سریعا به محل اعزام شدند. 

وی ادامه داد: ماموران در جلوی در منزل مشاهده کردند اهالی کوچه فردی را گرفته و او را به عنوان قاتل معرفی می کنند که ماموران سریعا نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند.

رییس کلانتری ۱۷۷ خاورشهر افزود: بررسی های اولیه حکایت از آن دارد که مرد ۲۸ ساله، همسر ۲۲ ساله خود را که هر دو از اتباع افاغنه بودند را حوالی ساعت ۱۹:۳۰ امروز در منزلش خفه کرده و او را به قتل رسانده است. سپس جسد را در گونی پیچیده و داخل پتو گذاشته بود و قصد خارج کردن آن را داشت که دستگیر شد. 

منصوری اضافه کرد: برادرزاده ۹ ساله قاتل که در طبقه اول ساکن بوده در یک لحظه که به طبقه بالا می آید جسد زن عمویش را می بیند و به یکی از مغازه داران سر کوچه اطلاع می دهد که او نیز به همراه چند نفر از اهالی سریعا به محل جسد می روند و متعاقبا زمانی که قاتل قصد فرار داشته سریعا پلیس را در جریان گذاشتند. 

وی یادآور شد: تحقیقات تکمیلی و انگیزه قاتل در این خصوص تحت نظارت بازپرس کشیک قتل در حال انجام است. 

کد N1947239

وبگردی