آفتاب

افتتاح مرکز درمانی تامین اجتماعی در تفرش

افتتاح مرکز درمانی تامین اجتماعی در تفرش

مرکز درمانی تامین اجتماعی "پروفسور محمود حسابی" همزمان با ششمین روز هفته دولت با حضور استاندار مرکزی و فرزند ارشد پروفسور حسابی در شهرستان تفرش افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مرکز درمانی "پروفسور محمود حسابی" با ۲۹۵۰ متر زیر بنا و ۳۸۵۰ متر بنا و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از سوی سازمان تامین اجتماعی، با حضور سیدعلی آقازاده (استاندار مرکزی) و فرزند ارشد پروفسور حسابی در ششمین روز از هفته دولت در شهرستان تفرش افتتاح شد.

‌استاندار مرکزی گفت: همزمان با ششمین روز هفته دولت ۳۶ پروژه عمرانی به بهره برداری می‌رسد.

 سیدعلی آقازاده اظهار داشت: اعتبار پروژه‌های شهرستان تفرش ۷۴۰ میلیارد ریال است که از این میزان پروژه‌ها ۳۳ پروژه بهره‌برداری و ۳ طرح دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد و بیش از ۱۵۰ اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه آبرسانی به ۲۰ روستای شهرستان تفرش روزجاری آغاز می‌شود، گفت: امیدداریم تا پایان سال نیز شاهد آبرسانی به ۲۰ روستای دیگر و شهر تفرش نیز باشیم.

آقازاده با اشاره به اینکه ۶۴ درصد مردم شهرستان تفرش تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است، افزود: با راه‌اندازی این مرکز درمانی، مردمی که تحت پوشش هستند می‌توانند از خدمات رایگان این مرکز درمانی بهره‌مند شوند.

این مجموعه درمانی دارای ۳ طبقه شامل خدمات درمانی؛ دندانپزشکی، مامایی، پزشک عمومی، آزمایشگاه، تزریقات و احیای قلبی ریوی می‌باشد. و تا کنون ۱۴ شغل ایجاد کرده است که تا ۲۵ شغل نیز قابل ارتقاع خواهد بود.

کد N1946543

وبگردی