آفتاب
کوهکن در گفت‌و‌گو با ایلنا:

همچون رئیس‌جمهور معتقدم به بحران نرسیده‌ایم

همچون رئیس‌جمهور معتقدم به بحران نرسیده‌ایم

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: ممکن است مشکلات در بعضی موارد خودش را به تهدید نزدیک کرده باشد اما به بحران نرسیده‌ است. تهدید و بحران تعریف استانداردی دارد. این حرف رئیس جمهور را قبول دارم و منطقی است.

محسن کوهکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در این باره که بعضی اعتقاد دارند حسن روحانی در جلسه سوال از رئیس‌جمهور سکوت کرد، گفت: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند به جای اینکه هدف غایی‌شان از سوال و پاسخ، رفتن به سمت‌ و سوی حل مشکلات مردم باشد به دنبال این هستند که به‌خاطر منافع باندی و جناحی، شکاف و انشقاق بیشتر شود. این نوع صحبت کردن سیاسی صحبت کردن است یعنی می‌خواهند بگویند حرف‌هایی بوده که ایشان نگفته است.

وی تاکید کرد: سوالات مطرح و پاسخ‌ها در چارچوبی ارائه شد و آیین‌نامه هم تکلیف را مشخص کرده است، نتیجه غایی آن جلسه هم باید به حل مشکلات بیانجامد و نه به شکاف بیشتر؛ معمولا سیاسیونی که در دایره محدود حزب و جناح خودشان حضور دارند، به این نوع تحلیل‌ها پرداخته‌اند.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه در شرایط بحرانی قرار نداریم، گفت: من هم دقیقا معتقدم که ما در هیچ مرحله‌ای به بحران نرسیده‌ایم. ممکن است مشکلات در بعضی موارد خودش را به تهدید نزدیک کرده باشد، اما به بحران نرسیده‌ است. تهدید و بحران تعریف استانداردی دارد. این حرف رئیس‌جمهور را قبول دارم و منطقی است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره تاکید رئیس‌جمهور به وحدت اظهار داشت: هر فکر عاقلی این را می‌داند که هیچ جامعه‌ای از تفرقه و چنددستگی به جایی نرسیده و بر مشکلاتش فائق نیامده است. اولین شرط فائق آمدن به مشکلات وحدت است و در این شکی نیست. این وحدت و اتحاد نسبی است. گاهی با توجه به شرایط، میزان همبستگی باید خیلی بیشتر باشد.

کد N1946343

وبگردی