آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از اندونزی؛

آرزوی بازیکن تیم ملی والیبال برای کسب مدال طلا توسط دو رشته دیگر

آرزوی بازیکن تیم ملی والیبال برای کسب مدال طلا توسط دو رشته دیگر

بازیکن تیم ملی والیبال ایران آرزو کرد این تیم به همراه تیم های بسکتبال و واترپلو بتوانند برای کاروان ورزش ایران مدال طلا کسب کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران پس از صعود به فینال بازی های آسیایی اظهار کرد: حساسیت بازی نیمه نهایی همیشه هست. تیم قطر بهتر از چیزی که انتظار داشتیم بازی کرد.‌

وی ادامه داد: فکر می‌کنم قطر یکی از تیم های سطح بالای حال حاضر آسیاست. اگر بدشانس نبودند و به ما نمی خوردند قطعا فینال بازی می کردند. بازی قبلی تیم های چین تایپه تایپه و کره را هم دیدیم. این تیم می توانست آنها را شکست دهد.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: خیلی خوب شروع کردند و در شروع کار بازی با روند نزدیک دنبال می شد اما به تدریج در ست های بعد اختلاف ایجاد کردیم تا توان خود را برای بازی فینال بگذاریم.

موسوی خاطرنشان کرد: امیدوارم که والیبال و بسکتبال هر دو طلا بگیرند.‌ شنیده ام واترپلو شانس مدال است و اگر بازی فردا را ببرد فینالیست می شود. امیدوارم همه رشته هایی که این روزهای آخر بازی دارند طلا بگیرند. تا اینجا کاروان ایران خوب کار کرده است و طبق انتظار نتیجه گرفته است. 

کد N1945656

وبگردی