آفتاب

رحمان احمدی؛ نیمکت نشینِ قلعه‌نویی مقابل او روی نیمکت

رحمان احمدی؛ نیمکت نشینِ قلعه‌نویی مقابل او روی نیمکت

گلر با تجربه پارسی‌ها خیلی دوست دارد امروز در ترکیب اصلی برابر قلعه‌نویی و سپاهان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تقابل امروز سپاهان با پارس جنوبی در جم برای یکی از بازیکنان تیم میزبان دیدار خاصی است و خیلی دوست دارد در ترکیب اصلی به میدان برود.

رحمان احمدی، گلر با تجربه پارسی‌ها پیش از این سابقه حضور در سپاهان و کار زیر نظر قلعه‌نویی در این تیم را داشته و حضور او در فصل نهم در سپاهان فصل خوبی را برایش رقم نزد.

احمدی در آن دوران یکی از پاهای ثابت اردوی تیم ملی بود و وضعیت خوبی هم در سپاهان داشت ولی آمدن قلعه‌نویی و مهدی رحمتی همراه او به این تیم با نیمکت نشینی مطلق این بازیکن در طول فصل و از دست رفتن پیراهن تیم ملی برایش همراه بود. احمدی تلاش زیادی کرد تا از سپاهان برود ولی قلعه‌نویی قصد داشت با حفظ او نیمکت مطمئنی برای رحمتی داشته باشد و اجازه جدایی نداد. این موضوع با دلخوری و عصبانیت شدید احمدی در طول فصل و مصاحبه‌های تندش علیه قلعه‌نویی در پایان فصل همراه بود.

حالا احمدی با لباس پارس جم روبروی قلعه‌نویی و سپاهانی ایستاده که خاطرات خوشی از آن ندارد و این در شرایطی است که احتمالا این بار هم نیمکت نشین خواهد بود.

پارسی‌ها پس از جدایی فروزان و رفتنش به تراکتورسازی، احمدی را از پیکان به خدمت گرفتند تا جای او را پر کند ولی درخشش احمد گوهری در پارس جم باعث شد احمدی نیمکت نشین شود و به او بازی نرسد.

به احتمال زیاد گوهری در دیدار با سپاهان هم در ترکیب اصلی پارسی‌ها بازی می‌کند.

کد N1945546

وبگردی