آفتاب

دیدار نمایندگان دفاتر خدمات سفر استان تهران با رئیس فراکسیون کارگری

دیدار نمایندگان دفاتر خدمات سفر استان تهران با  رئیس فراکسیون کارگری

در ادامه پیگیری‌های مشکلات و مطالبات حوزه گردشگری، انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر سفرهوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران با علیرضا محجوب (رئیس فراکسیون کارگری) ملاقات و ضمن طرح موضوعات روز مذاکراتی در زمینه‌های مختلف انجام داد.

به گزارش ایلنا، در ادامه پیگیری‌های مشکلات و مطالبات صنفی، از انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر سفرهوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران برای حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آمد، از این رو ظهر روز سه شنبه رئیس هیات مدیره انجمن به اتفاق همراهان با برخی نمایندگان محترم از جمله علیرضا محجوب (رئیس فراکسیون کارگری) ملاقات و ضمن طرح موضوعات روز مذاکراتی در زمینه‌های مطروحه صورت گرفت.

ضرورت عدم تکرار اشتباهات در ساختار وزارتخانه، رفع و توجه به موانع محیط کسب و کار دفاتر که منجر به تعطیلی احتمالی و تعدیل نیرو می‌شوند، توجه به شکل گیری تشکل‌هایی که توسط سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برقرار می‌شوند و فعالیت‌هایی که به موازات انجمن‌های صنفی که بر اساس قانون تشکیل شده‌اند از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و به آن اشاره شد.

نشست بعدی نمایندگان انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر سفرهوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران با مجمع نمایندگان استان تهران برنامه ریزی شده‌ است.

کد N1944438

وبگردی