آفتاب

آغاز دهمین رویداد فرهنگی صندوق احیا در مجموعه سعدالسلطنه

آغاز دهمین رویداد فرهنگی صندوق احیا در مجموعه سعدالسلطنه

دهمین رویداد فرهنگی صندوق احیا با حضور مدیران، مسئولان و علاقمندان استان قزوین با استقبال فراوان گردشگران در مجموعه سعدالسلطنه آغاز شد.

به گزارش ایلنا، رویداد فرهنگی کاروانسرای سعدالسلطنه که به مدت یک هفته در این مجموعه برگزار می‌شود با برپایی برنامه‌های فرهنگی به برگزاری کارگاه‌های تخصصی، نمایشگاه‌ها و ... خواهد پرداخت.

برگزاری سمپوزیوم ساخت سردیس شهدا و مفاخر با حضور ۱۵ استاد برجسته مجسمه سازی کشور ، برگزاری کارگاه تخصصی گردشگری خلاق در ایران و برگزاری پنجمین دوسالانه خوشنویسی با نام ملک محمد قزوینی با ۲۱۵ اثر برجسته از جمله برنامه‌های فرهنگی است که از روز دوشنبه پنجم شهریور در حال اجرا و برگزاری است.

برگزاری کارگاه شیرینی پزی برای علاقمندان و گردشگران ، کارگاه خوشنویسی توسط انجمن خوشنویسان، برگزاری نمایشگاه فرهنگ و ملل با حضور ۱۰ کشور ارمنستان، برزیل، ترکیه، قزاقستان و ...در شترخان مجموعه، تور دوچرخه، بازدید کنفرانس ملی فیزیک و ... از برنامه‌های جالب و متنوع دیگری است که در طی روزهای آتی برگزاری هفته فرهنگی صندوق احیاء در مجموعه سعدالسلطنه به اجرا گذاشته می‌شود.

ویژه برنامه شب‌های فیروزه‌ای به یاد و خاطره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین ازجمله برنامه‌های بسیار جذاب این رویداد فرهنگی است که از شبکه ۵ صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.

همچنین جهت معرفی هر چه بیشتر مجموعه سعدالسلطنه یک نشست خبری با حضور ۲۰ رسانه داخلی و ۱۲ رسانه خارجی توسط مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین برگزار خواهد شد.

هفته فرهنگی مجموعه سعدالسلطنه، دهمین رویداد فرهنگی صندوق احیاء است که از پنجم تا ۱۲ شهریور ماه در شهر قزوین برگزار می‌شود.

کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین بزرگترین مجموعه کاروانسرای درون شهری ایران است که در سال ۱۳۸۷  توسط صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین جهت مرمت، احیاء و بهره برداری واگذار شده است.

کد N1944437

وبگردی