آفتاب

پاسخگویی تلفنی معاونان وزیر راه و شهرسازی به شهروندان

پاسخگویی تلفنی معاونان وزیر راه و شهرسازی به شهروندان

معاونت‌های "توسعه مدیریت و منابع انسانی" و "شهرسازی و معماری" مستقر در ستاد وزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت، روز چهارشنبه هفتم شهریور 97­ به تماس‌های تلفنی در حوزه کاری خود پاسخ می دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری­ وزارت راه و شهرسازی؛ مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی­ این وزارتخانه با اشاره به شعار امسال هفته دولت با مضمون شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی اعلام کرد: سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی ساعت 10 تا 12 روز چهارشنبه هفتم شهریور،­­به تماس های گرفته شده با شماره تلفن 88878040-021 پاسخ خواهد داد.

بنابراین گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد: معاونت شهرسازی و معماری ساعت 12 تا 14 روز چهارشنبه هفتم شهریور، به تماس های گرفته شده با شماره تلفن 82244404-021 پاسخ خواهد داد.

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی در پایان تاکید کرد: برای تحقق شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی در وزارت راه وشهرسازی، افرادی که در این حوزه می خواهند امور مربوط را پیگیری کنند، می‌توانند در 24 ساعت شبانه روز و در طول سال به سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی (http://shahrah.mrud.ir) مراجعه کنند.

سامانه شهراه، سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی است که هدف اصلی آن ایجاد پنجره واحد برای ارائه همه ­خدمات شهروندی وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های زیر مجموعه آن به صورت الکترونیکی و ارتباط دوسویه با شهروندان است.

علاوه بر این سامانه، تلفن های واحد ارتباطات مردمی ستاد وزارتخانه به شماره 82244090-021 در طول شبانه روز آماده دریافت پیام های و پیشنهادهای مردمی است.

کد N1943634

وبگردی