آفتاب

بلاتکلیفی 4 ستاره لژیونر ملی‌پوش؛ تراکتور و سپاهان امیدوارند

بلاتکلیفی 4 ستاره لژیونر ملی‌پوش؛ تراکتور و سپاهان امیدوارند

در حالی که تنها 5 روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپایی باقی مانده، چهار بازیکن تیم ملی در جام جهانی وضعیت باشگاه جدیدشان را مشخص نکرده و بدون تیم هستند.

به گزارش ایلنا، سعید عزت اللهی، فصل قبل ۶ بازی در آنژی ماخاچ کالا و ۱۵ مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی و ثابت در تیم آمکار انجام داد ولی در انتهای فصل به دلیل پایان مهلت انتقال قرضی‌اش به روستوف بازگشت اما با این حال طی پنج هفته اخیر حتی در فهرست این تیم حضور نداشته است. او دو سال دیگر با روستوف قرارداد دارد و ممکن است مثل سال گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی برای تیم دیگری به میدان برود.

رامین رضاییان هم که اعلام کرده بود با پایان حضور یکساله‌اش در اوستنده بلژیک، از این تیم جدا خواهد شد و به تیم دیگری خواهد رفت، هنوز با باشگاهی قرارداد امضا نکرده و گفته می‌شود احتمال بازگشت او به اوستنده وجود دارد. او که سال گذشته ۲۱ بازی در اوستنده انجام داد و دو گل در ژوپیلر لیگ به ثمر رساند یک فصل دیگر با اوستنده قرارداد دارد.

احسان حاجی‌صفی، کاپیتان تیم ملی هم فصل قبل ۱۴ بازی در پانیونیوس انجام داد و در دور برگشت ۶ بار برای المپیاکوس به میدان رفت که مجموعا دو گل به ثمر رساند ولی از فهرست تیمش خارج شده و باید به تیم دیگری برود. جدا از پیشنهادهای داخلی ممکن است او همچنان کارش را در فوتبال اروپا و یونان ادامه دهد و به تیم دیگری بپیوندد. حتی شایعاتی مبنی بر پیشنهاد دو تیم انگلیسی نیز به او شنیده می‌شود.

از سوی دیگر کریم انصاری‌فرد هم وضعیت خوبی در المپیاکوس ندارد. باشگاه یونانی قصد فروش این مهاجم را دارد اما قیمت بالایی روی او گذاشته و مشتریان کریم پا پس کشیده‌اند.

کد N1942193

وبگردی