آفتاب

نسخه آقای گل استقلال برای وینفرد شفر

نسخه آقای گل استقلال برای وینفرد شفر

رضا عنایتی، آقای گل آبی‌ها اعتقاد دارد تمامی بازیکنان در جدال با السد باید نمایش حداکثری خود برای کسب نتیجه تیم را به کار گیرند.

به گزارش ایلنا، نوسان در نتیجه‌گیری، نبود یک مهاجم شش‌دانگ و فقدان بازیکن کلیدی، از سری مشکلات استقلال است که رضا عنایتی به آنها اشاره می‌کند.

بازیکن سال‌های نه چندان دور این تیم می‌گوید: «استقلال دچار نوسان در نتیجه‌گیری شده است. این تیم مقابل فولاد نمایش خوبی داشت و فقط در گلزنی ناکام بود. برای تیمی که در فصل نقل و انتقالات جابه‌جایی زیادی داشته است، چنین نوساناتی طبیعی است.»  او درباره نبود مهاجم شش‌‌دانگ اینطور توضیح می‌دهد: «استقلال نتوانست در نقل و انتقالات مهام نوک شش‌دانگی مثل تیام را جذب کند. روح‌ا... باقری در پست فوروارد سایه بهتر عمل می‌کند و مرتضی تبریزی و الحاجی گرو تمایل به بازی در کناره‌ها دارند. گرو برای جا افتادن به‌عنوان مهاجم هدف به زمان احتیاج دارد.»

استقلال بازی با تیم قدرتمند السد قطر را در پیش دارد. عنایتی راه حل مشکلات استقلال را خوب بودن همه بازیکنان این تیم می‌داند: «استقلال بازیکن شاخصی ندارد که بخواهد نقش بازیکن کلیدی را در دیدار برابر السد بازی کند. همه استقلالی‌ها در سطح هم هستند و مسی و رونالدو ندارند. تمامی بازیکنان این تیم باید به اندازه کافی خوب باشند تا آبی‌ها بتوانند مقابل نماینده قطر نتیجه بگیرند.»

کد N1942168

وبگردی